zaterdag 27 juni 2015

Wat kan je jezelf gek maken. ( vertel ik zo )

Daar zitten we dan op onze heerlijke zomerstek. Normaal kwam ik de afgelopen weken niet voor 12 uur beneden.gewoon boven nog even mijn eigen ding doen, bakkie koffie, krantje lezen enz.
Maar het beeld wat we nu hebben is anders dan de afgelopen weken. Ik heb ze al een foto gestuurd, met de tekst, Het is stil aan de overkant. Normaal liggen smorgens, aan de overkant.

Wat was het vreemd wakker worden vanmorgen. In een vreemd bed en een vreemde kamer. Ik werd wakker gemaakt door Rafa, met haar poten op mijn kop, en schelden op me. Normaal komt ze vaste prik om half 10, dus dacht ik, oef half tien en ik ben nog zo duf. Dus ik eruit, kom ik in de keuken, waar mijn broodje, zoals iedere dag, al klaar staat. Nor moest vroeg weg, maar mijn broodje zet hij altijd klaar. Bij het eten van mijn broodje, zag ik dat het net 8 uur was. Me koppie thee opgedronken, met Rafa samen broodje opgegeten, maar nog steeds duf. Ik denk, ik duik me bed weer in. Zo gezegd, zo gedaan, maar lig ik net weer in dromenland, gaat de telefoon, laat maar lekker bellen, ze bellen wel terug als het belangrijk is. Lekker verder pitten, maar later ging weer de telefoon. Dus me mandje uit, ren naar de telefoon, jammer te laat. Jeminee al 11 uur en nog niet bij de pinken, eerst maar even zwemmen, dan word ik wel wakker, bakkie koffie, dan moet het lukken. Toen bedacht ik ineens, volgens mij had Norbert al lang thuis moeten zijn. Zou er wat gebeurd zijn, heeft hij twee maal gebeld? Nee, dan had hij wel mobiel gebeld, kijk ik op mijn mobiel, uit, de batterij leeg. Toen kreeg ik het echt wel een beetje Spaans benauwd. Dus wil ik op zoek iPhone kijken, dan kan ik zien, waar hij is. Shit, kan niet, telefoon leeg. Dan maar op mijn iPad proberen of dat gaat lukken met zoek mijn iPhone, de hele handel in moeten stellen en net toen dat klaar was, komt Joris Drie Pinter aan gelopen.
Hij was niet om 7 uur vertrokken, maar om 8 uur, vliegtuig was een half uur te laat en hij moest nog even binnen komen, omdat hij de mensen lang niet had gesproken.
Maar zo zie je maar, hoe gek je jezelf kan maken, om niets. Ik had echt paniek.
Er zijn nu een paar dagen voorbij, ik was vergeten het te plaatsen, nu bij deze dus.
 
 
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten