vrijdag 29 mei 2015

Nog heel even.......

Maandag is het weer zo ver, dan gaan we weer een gezellige tijd tegemoet. Nel en Hans komen Spanje weer onveilig maken. Ze komen vliegen, dan met de metro en het laatste stuk met de trein. Norbert pikt ze dan op in Xeraco. Ik ben weer een beetje bij de pinken. Het is echt niet normaal, met de neuropathie, het gaat steeds slechter. Kan in princiepe weinig meer dan op de bank zitten en een klein beetje andere dingen, b.v de was doen, dan zijn we er weer klaar mee.Vorige week, beneden wat aan de schoonmaak gedaan, haast niets. Gevolg 2 dagen plat van de vermoeidheid en de pijn. Gelukkig is Norbert thuis, die doet heel erg veel. Dan voel ik me bezwaard, ik ben toch geen 80. Ik ben lid geworden op Facebook van de neuropathie club. Daar ben ik heel veel te weten gekomen en veel van geleerd. Je hebt het, en je kan er niet meer vanaf komen. Het word steeds erger, dat merk ik ook. Al die verhalen, zo herkenbaar. Als je b.v uitgaat heb je het na een paar zat van vermoeidheid.
En de volgende dag, dagen, krijg je de rekening. Het is niet anders, ik ga mijn leven nu anders indelen. Wil ik naar het winkel centrum? Oké, dan alleen de beneden verdieping. De keer daarop de boven verdieping.
Of als ik naar de Chinees wil, ga ik alleen daar heen, daarna direct naar huis. Maar we gaan eerst rustig aan vakantie houden. Als we er, dit keer, tussen uit gaan, naar het zuiden, moet ik mezelf een beetje aanpassen. Ik ben begonnen aan de vitamine B injecties 2x per week, dit moet volgend de verhalen die op de site staan, wat verlichting geven.

Deze stoel hadden we voor beneden gekocht, maar toen belde de verkoper, dat haar zoon de stoel wilde.
Maar er komt wel weer wat anders op ons pad.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten