zondag 3 mei 2015

Zo, daar zit ik dan.

Ja, ik zit IN het benedenhuis binnen !! Het is buiten 31 graden in de schaduw. Hier word ik niet blij van. Ondanks dat de ventilator buiten boven het bankstel draaid, kan je niet buiten zitten. Lekker languit op een ligbed gaat ook niet, want de triangel,( zonbeschermer ) hangt ook nog niet. Dit moet volgens kenners, de warmste start van de zomer zijn. Laten we hopen dat van de week de temperatuur zakt.
 
We gaan weer verder, waar ik de vorige keer gestopt ben.
 
Nuon: we kregen bericht dat het bank nummer is gewijzigd, van Rabo naar ING, een onbekend nummer ??
 
Nuon: gebruik van gas door gemaild, kregen bericht dat het wel erg weinig was. Terug gemaild dat ze vorig jaar een schatting hadden gedaan en dat ik de juiste stand nu aan hun heb doorgegeven.
Toen kwam de jaar afrekening, moesten nog meer betalen dan vorig jaar. Het was ook een schatting, terwijl ik de stand had doorgegeven, daarna op hun mail ook verteld dat we al 2 jaar een nieuwe ketel hebben.
 
De flat: de onze is klaar, iedereen in het gebouw vind het geweldig er zijn meerdere bewoners die ook zelf aan de bak willen.
Nor is de afgelopen dagen aan het schilderen geweest. De rejas oftewel tralies moesten nog.
Toen kregen we een telefoontje van onze schilder, ze gaan beginnen aan de balkonnen.
Naar de VVE gebeld, passen jullie wel op, ons pand is klaar. Ja, ik hou het in de gaten, maar ze beginnen aan de andere kant.
Dag later Norbert is aan de schilder en de stellages werden bij ons voor de keuken geplaatst.
Nor is er nu heen, morgen beginnen ze dus met plastic en lakens de boel te beschermen.
 
Pensioen: bezig geweest met Norbert zijn pensioen, om overal wat weg te halen.
De rondvaart, daar heeft hij 8 jaar gewerkt, maar zijn pensioen gaat over 2 jaar?
Alles, en iedereen gebeld, niet te achterhalen, ook bij de rondvaart niet.
Ben nu bezig met de SVB.
 
Het zijn natuurlijk allemaal geen rampen, maar ik bedoel hiermee, heeft iedereen dat nu?
Maar al deze dingen, dit is van een week, houden je wel weer een tijdje van de straat.
Of zijn wij een van de weinigen, waar het allemaal met problemen gepaard gaat.
Ik moet ook eerlijk zijn, ik hou er wel van. Heerlijk om me ergens in vast te bijten.
En dan doorgaan tot het gaatje, daarin ga ik vaak te ver, dat geef ik toe, maar het vechten zit in me
en vroeger had ik dat ook, met de brand van het winkelcentrum bv. Ik werk het beste onder stress. Maar een ding vergeet ik, je word een dagje ouder, en je bent minder flexibel dan vroeger. Dat zijn woorden uit mijn mond, die Norbert graag wil horen.

Dit is de achterkant van het appartement, hierop is goed te zien, dat het balkon van de buren zo kan instorten. Alle balkons aan de achterkant, zien er zo uit.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten