zondag 3 maart 2013

Begin maart, wij op de camping.

Die sporen niet zal je zeggen. Maar luister, zo erg is het niet. Op mijn verjaardag heb ik van onze Spaanse Nederlandse vrienden centjes gehad, en met deze centjes konden we 2 dagen kamperen. Wij wilde 2 jaar geleden hier al heen, maar toen was alles vol, dat in begin maart. Dus nu maar weer geprobeerd, laat het nu lukken. Dus vanmorgen om 10 uur met de auto naar Fortuna. We kwamen ruim 2 uur later aan. Alles wat hier aan water is, is thermale. Dus we komen heel gezond weer thuis. Op de echte camping staat het sjokvol, alle huisjes zijn ook vol, geen kamer meer in het hotel.( heeft 4 kamers) Het water is 36 graden en vanaf onze bungalow zitten we er in 20 stappen vandaan. We hebben 2 bubbelbaden, groot zwembad, ligbubbelbad en een lange wand waar je kan zitten bubbelen.

 

Op het moment van de foto is het nog stil, maar later werd het drukker. In dit dorpje, buiten Fortuna, zijn ik denk wel, 10 hotels, appartementen en nog meer campings. De gemiddelde leeftijd ligt denk ik op 85 jaar. Wij zijn denk ik de jongste die hier rond huppelen. Toen we in het dorpje waren om de boel te verkennen, zagen we hele mooie hotels. Morgen even op onderzoek wat er nog meer te beleven is. Vanavond om 10.uur is er dansen, dat gaat niet lukken, ons raffekind is mee. Onze woonkamer is een paar vierkante meter, de hondenmand kan er amper in. We hebben tv, magnetron, klein keukentje, bandkamertje en 2 slaapkamers. Een slaapkamer met 2 bedden en een met 3 bedden. je kan er eten 12 euri een menuutje, ook is er grote gezamenlijke ruimte met tv en wifi. Toen we aankwamen was er een hele grote tafel in de gezamelijke ruimte, waar iedereen met pannetjes en schaaltje naar toe gingen om gezellig samen te eten.

 

1 opmerking:

  1. Super lekker het kamperen. Ik ga ook maar al te graag kamperen hoor en niet in een huisje of iets anders, trekt mij niet.

    BeantwoordenVerwijderen