woensdag 27 maart 2013

Heerlijk die warmte.

Vandaag de eerste zonnen stralen op mijn lijfje gehad. Het was verrukkelijk, zelfs te warm, als de zon er goed door was. Het was 22 graden. Norbert is in de sauna geweest en heeft voor het eerst dit jaar 5 baantjes gezwommen. Er is in Pedreguer een Hollandse winkel geopend, ben even gaan kijken en haast alle producten die ze verkopen zijn van Albert Heijn. In een wereldstad wonen we hé. De gevulde koeken, waren in een paar dagen uitverkocht. Ook de rookworsten vlogen de tent uit. Vorige week had hij er 250 besteld, nu zijn ze op. Ik ging er heen voor het avond eten, ging met lege kar de winkel uit. Ik moest aardappels, groente en vlees hebben. NADA. Toen alsnog maar naar de Mas y Mas. Ze hebben bij de hollandse supermarkt op 30 April een gratis rommelmarkt, dus eindelijk tijd om van de zooi, die in het benedenhuis staan, een ander baasje te geven. Maaaar gaat niet door, ik had niet bedacht aan de troonswisseling. Dat gaat een daggie voor de kijkdoos zitten. We moeten nu echt een datum prikken, anders kunnen Nel en Hans geen kant op, in hun huissie. Trouwens Paula en Nel zijn soepkippen geworden. Ik kreeg gister bericht van Martine en Danny, dat we in de soep gegaan zijn. Maar er zijn een nieuwe Nel 2 en een Paul 2 . De kippen waren naar ons vernoemd omdat wij met ze viertjes de eerste gasten waren in hun B&B&, La More, vlak bij Valencia. Hele leuke dagen hebben we daar gehad. Norbert is vandaag door de scan geweest, in april horen we de uitslag. Hij voelt zich gelukkig, verder goed, geen pijn.

Zo, Rafa is ook weer op weg naar huis.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten