maandag 25 maart 2013

Koud, koud, kouder, stervens koud

Dit is niet normaal, we zijn vanmorgen wat kerken en winkels gaan bekijken, winkels hangen vol met tuttenkleding, en heel duur. De kerken hier zijn prachtig. Norbert vanmorgen de echte Duitse broodjes bij het ontbijt en natuurlijk de koffie met gebak. Een heel groot moffenstuk stuk, ( zeiden zijn Duitse ouders het ook altijd) Weer helemaal gelukkig. Gisteravond lekker gegeten, we mochten daar zelfs roken. We zitten nu te ontdooien in de hal van het hotel. We moesten om 11 uur onze kamer uit, maar hadden de koffers laten staan. Nu nog maar even een peukie en dan rustig richting vliegveld, 10 min.

Een auto vol,achter banken plat, einde weekend alles op.

Het zit er weer op, we kijken alweer uit naar volgend jaar. Nu lekker weer naar huis en natuurlijk hond. Morgenochtend gaan we haar ophalen. Betreft de kou die we geleden hebben, ja echt geleden hebben, ik had bij het vorige Fam. weekend van mijn neef die me altijd Nel Veerkamp noemt, bij mijn Nel Veerkamp body warmer van bont, een haarband en oorwarmers gekregen. Maar laten liggen in Julianadorp. Ik wilde ze nog meenemen maar ik dacht, overdreven. Had ik het maar gedaan.

TV hoek in de grote woonkamer. Wat betreft de meubels in het huis, was het zeer oubollig. Maar betreft de ruimte perfect. Iedereen zat overal en nergens, je kon lekker je eigen plekje zoeken, zonder dat iemand last van je had. Het is inmiddels 12 uur, de koffers uitgepakt, zo lekker naar ons mandje. Het is 18 graden, maar er staat een harde wind, we zijn niet anders gewent in Nederland.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten