zaterdag 9 maart 2013

Prima temperatuur, maar waar is Jan Zonneveld.

Werd vanmorgen wakker, met een duffe en narrige kop. Waarom weet ik niet. Ik was gewoon lekker sjaggie. Ik ga vandaag lekker naar beneden de zon in, dacht ik. Ben wel naar beneden gegaan, languit in het zonnetje, maar die was zo weer weg. Ik werd nog meer sjaggie. Ben uiteindelijk maar naar boven gegaan om wat dingen te regelen voor de verhuur van Julianadorp. Daar is namelijk een aanvraag voor. Ik heb gisteren mijn oude rode handdoeken geverfd, gedaan zoals het moet, maar truc mislukt. Ook iets voor het appartement in Denia, betreft internet, aan het regelen geweest en dat lukte ook niet zoals ik het wilde. Dus ik denk, dat ik met een ontevreden gevoel mijn mandje in ben gedoken en dat dit de hele dag door is blijven werken. Eigenlijk te gek voor woorden, dat een mens zich door zulke futtelietijden , stom woord eigenlijk, zich van de rel laat brengen. Aan de andere kant, mag een mens best een daggie sjaggie zijn.

Op deze foto lach ik nog, maar dat was vorig weekend in Murcia. Maar ik ben en blijf de hele dag narrig. Vanavond gegeten bij de Chinees, daar voel ik me altijd lekker, maar uiteindelijk werkte dit deze keer ook niet. ik ga nu lekker naar me bedje, morgen weer gezond en gezellig op.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten