maandag 18 maart 2013

Ik heb het koud, wil naar huis.

We waren gisteravond tegen achten in Wormer, om bij Nel en Hans Nespresso cups op te halen. Hadden die lieverds en volledig tappa menu klaarstaan. we hadden bedacht even een wijntje stukkie stokbrood en weer wieberen. Dat ging natuurlijk niet door. Gezellig een beetje bijvullen in toen was het 11.00 uur.

Toen de hele wereldreis nog. Het lijkt eigenlijk beren ver weg van Wormer. Achteraf waren we binnen een uur thuis en dan denk, het is toch niet zo ver. Thuis aangekomen, vreselijk koud, maakt geen fluit uit, we hebben een nieuwe ketel laten plaatsen. Nou mooi niet doen,dat orgel. Wij gewapend met dikke sjaals en dikke jassen , die hier nog lagen, op onderzoek. Nor heeft best veel verstand van dit soort dingen, maar wat hij ook probeerde, NADA, niks, noppes. Ze hebben 24 uur service, dus ik wilde bellen, maar dat mocht niet van Nor. Ik luisterde helemaal naar hem, niets voor mij. Ineens bedachten we, veel te laat natuurlijk, we hebben 2 electrice dekens. Die aan gezet, dus dat hielp een beetje. Om 9 uur monteur gebeld, had een andere klant, zou later komen, wat later NU. Binnen 10 min. was hij er. Het probleem was, dat deze ketel nog geen jaar bestaat en hij nog niet alles van de ketel wist. Maar hij heeft hem aan de gang gekregen. Verder waren er heel veel dingen, waar we zeer ontevreden, betreft de plaatsing van de ketel b.v de thermostaat ik had een duurder model bedongen, maar nu zit er een goedkoop dingetje op. Ik heb alles zwart op wit, maar omdat ik het volste vertrouwen in de firma had, ze niet meegenomen. Ze kunnen maandag lachen op kantoor van de firma, nu gaan we op alle slakken zout gooien. Ik heb alles al op papier gezet. Toen kregen we problemen met de Nederlandse telefoon. U kan alleen de noodnummers bellen. We zaten te wachten, tot iemand zou bellen, om de tafel op te halen. Nor naar de stad, stond gels genoeg op. Even de foton aan en uit, toen deed hij het weer. Nu de mail binnen halen, lukte gister ook niet met Wifi. Volgende probleem, wij halen de tafel toch maar niet, mailde die eikel. Nu had ik ook nog een bod, de vraagprijs, deze mensen nu net gemaild, dat ze de tafel voor 5 euro minder dan hun bod, konden ophalen. Telno. gegeven nu maar wachten. Wat een gedonder de eerste 12 uur in Hollanda, ik heb het nog koud en wil naar huis. Zo even nadat het winkelcentrum, wat boodschappen halen, want de komende 3 dagen krijgen we bezoek. Dan nog een leuke rieten stoel ophalen, die ik in Spanje heb gekocht, via marktplaats. En natuurlijk even naar Action, ik weet wat ik moet hebben. Voor de rest krijg ik van Norbert oogkleppen op, om blind de winkel door te lopen.

Gezellig, komt je kleindochter op visite, doet ze dit!!!!.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten