zondag 24 maart 2013

Nog kouder dan koud.

Het klinkt stom, ik ben het hele weekend niet buiten geweest. Alleen zondag ochtend in de hottub gezeten die was 40 graden, dus kortom verrukkelijk.

Hier onder de foto van het eetgedeelte, met open haard. Mijn broer had een goed idee, we gaan een medium uitnodigen, voor een sessie. De Overijsselse Truus kwam om een uur en ging na 3 uur weer weg. Nou dat was lachen geblazen. 10 van ons wilde mee doen. Ze zat me toch een partijtje te harreken in het verleden, Frank was zelfs van voor de jaartelling. De een was ridder geweest, de ander kamermeisje, Marco was een homo met nog iemand van deze groep, zo bleef ze anderhalf uur mekkeren. Toen wilde ze pauze. Nor en ik natuurlijk peuki doen buiten en ik zeg tegen Nor, deze gein moet ik niet. Wat kan het mij schelen wie, wat hoe en waar ik was in het eerste, tweede en derde leven. Frank zat geloof ik in zijn 6 de leven. Dus na de pauze, zeg ik tegen haar, die gein moet ik niet. Wat wij willen is zijn dingen over het verleden van een paar jaar terug. 30 of 40 jaar. Dan heb je een handvat, zodat je kan zeggen, ja hier heb ik wat aan. Tegen het einde, zegt ze tegen Norbert en mij, ik denk niet dat ik nog aan jullie toe kom. Ze had het echt Spaans benauwd met ons. Nor ging al wieberen, ik hoef niet. Toen begon ze met mij, maar ze wist het echt niet, wat ze met mij aan moest. Toen ben ik zelf maar wat gaan aangeven, kortom oplichterij voor 225,00 euro.

Het was ook zo mooi, volgens mij was de Fam. een zwarte kousen Fam. Voor de rest niks mis mee, dat mag ieder voor zich weten. Aan de voorkant van de boerderij was een gezamenlijke kamer, waar je kon roken, internet en daar zaten ook die zwarte kousen Fam. De zoon en schoondochter reuze aardig, maar die muti, dat was me er een. Wij hadden aan zoon en schoondochter gevraagd of ze bezwaar hadden, dat we een medium kregen, geen enkel bezwaar. We zaten in de gezamenlijke kamer daar over te praten, toen ging de zwarte kousen muti uit haar dak. Hier in mijn huis huis komt geen medium, ik gooi haar er zo weer uit. Oplichters en leugenaars dat zijn het. Ik nog aardig doen en zeggen, ik begrijp u, deed ik helemaal dus niet, u mag uw mening daar over hebben. Maar direkt er achteraan, we moeten iedereen zijn mening respecteren. Natuurlijk geen sjoege, ze droop snel af. Maar het medium bij ons aan de voorkant binnen gelaten, er verder niets meer van gehoord. We hebben zoals ieder jaar weer een heel fijn weekend gehad. Maar ook zoals ieder jaar, vind ik het zo zonde dat er de middag, plukjes weggaan. Marco moest tennissen, de finale, Giel moest bij zijn elftal zijn, dat moet natuurlijk als je trainer bent. Het is weer voor herhaling vatbaar.

Dit was onze keuken, met een zeer snelle vaatwasser. Want er gaat wat service goed doorheen met 25 man. Nog een dingetje, ik ben nu moe en wil slapen. Ik ga dit niet meer overlezen, dus er kunnen rare dingen instaan, want als je wat tikt, neem de pad het over en dan komen er soms rare dingen te staan. Morgen of overmorgen, als ik zin heb, kijkt ik het wel na.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten