vrijdag 22 maart 2013

21maart 2013

Het is niet te geloven, het sneeuwt, en het blijft nog liggen ook. Toen ik om 9 uur mijn bed uit kwam, was het zonnetje er. Lekker straks even op het balkon, in het Het zonnetje. Het is nu half 10, het sneeuwt en de lucht ziet er zo te zien, nog vol mee. Vandaag, alles weer in de privé kast, koffers pakken, waar niets in zit. We hebben 2 stelletjes kleding mee. Sokken en ondergoed wassen we uit. 10 kg. per persoon, een koffer met pattekind en laptop en je zit al haast aan het gewicht. Dus we konden echt niet veel meenemen. Maar we hebben hier nog warme schoenen en truien liggen. We hebben gister avond de boodschappen lijst gemaakt. We halen een deel in Julianadorp en de rest in Eibergen. Morgenochtend gaan we op tijd rijden, wij mogen er om 11 uur al in. De rest vanaf 3 uur. Ik had een recept gelezen over super bellen blazen, moest je een dag van te voren maken, wij dat gedaan, en maar wachten op superbellen. NADA. Ik had de hele Fam. al gek gemaakt, hele grote bellen, waar je in kan staan. In grote getale kwamen de inschrijvingen, voor deze leuke truc binnen. Wat nu? Recept weer gelezen en maar weer wat proberen. De paar dagen dat we hier hebben gezeten, heb ik me behoorlijk ingehouden, natuurlijk wel naar Action geweest, ik moest creme hebben. Maar met mijn oogkleppen op. Overal waar ik langer dan 10 seconden stond, rukte Norbert me weg. Toch heb ik stiekem een schattig klokje gekocht, voor 2.15 dat kon ik niet laten liggen. Wat ik er mee moest, Joost mag het weten. Het is zo klein, dat je het amper ziet. Maar eenmaal thuis, kreeg Norbert een limuneus idee. We hadden van Nancy, toen ze hier zondag waren, mijn verjaardags kado gehad. Soepkommen, hele leuke, die goed bij de rest past. Die stonden op een klein hout bakkie, zie onder het resultaat.

Leuk hè, en dat voor 2.15

De dagen dat we hier zijn hebben we, zondag, maandag en dinsdag visite gehad. Woensdag naar Landal ressort, naar de Sauna, klein maar heerlijk. Ook het zwembad ziet er gezellig uit. Grote glijbaan, terrasje, voor een kopje koffie en een patatje, nee, niet verkeerd als je hier met slecht weer en met kinderen zit. Gisteren ook mijn blog geschreven, maar weer fout gegaan met het plaatsen. Morgen in Eibergen hebben we als het goed is weer goed internet. Mijn broeder chiel belde op, ik ga een medium versieren, wat denk je daarvan? Wij kokken en ook mijn kind Marco, zijn echte sensatiebakken, dus volmondig jaaaa. We zien wel of het hem gelukt is. Ik kap nu, want als deze blog weer niet geplaatst kan worden, zit een voor de tweede keer een verhaal uit mijn duim te zuigen. Nee, hoor, ik jok niet, maak het af en toe een beetje spannender.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten