woensdag 13 maart 2013

Ik heb een hekel aan dit weer.

Het is vervelend weer, geef mij maar een dag regen, een dag bewolkt of een dag zon. Maar nu is het van alles wat. De temperatuur is prima, 18 graden. Zit ik aan mijn buro te werken, veel werk, zie ik een heerlijk zonnetje. Dus even doorwerken en dan lekker op het terras, bij de slaapkamer, het zonnetje in. Er staat ook veel wind, maar daar niet zo veel. Ik was om 2 uur klaar en nu lekker de zon in. Daar zit je dan, 3 min. zon, dan weer 5 min. bewolkt. Toch stug blijven zitten, maar na een half uur, heb ik het wel gezien. Vandaar dat ik zeg, bewolkt, regen of zon. Maar niets daar tussen in. Ik ga zo maar even mijn nagels laten doen, morgen heb ik misschien meer geluk met het zonnetje.
Kijk, zo was het gistermiddag in Denia. Een beschut straatje met volle terrassen. Straks als ik terug kom van de nagelstudio, moet ik weer verder met het uitwerken voor het Fam. weekend. De boodschappenlijst maken, dan scheuren we zo de Lidl door. Het fijne is, dat alle winkels van Lidl, of het nu in Spanje of in Nederland is, dezelfde indeling hebben. Dus zo gepiept, als je de boodschappenlijst hebt. Ik heb ook een App van Albert Heijn, die is helemaal top. Je zoekt de AH op waar je heen wil. Maak je lijstje, dan krijg je via die App precies de looproute.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten