woensdag 17 oktober 2012

"Zomaar" een heerlijke hap.

Omdat het weer helemaal te gek is, gewoon zomer eigenlijk, dachten Joop en Jong-Fo nu kan het nog, laten we een feest geven met een borrel, hapjes en een Franse Paella. Door het mooie weer was de wandelgroep heel groot, haast iedereen zit op dit moment in Spanje. Verder waren ook de niet wandelaars er. Ze hebben natuurlijk een perfect huis, terrassen, tuin en ook nog een leugenhoek, waar je met ze alle rond het haardvuur, nu natuurlijk niet, leugens de wereld in kan gooien. Nu schrijf ik leugenhoek, maar ik weet eigenlijk niet precies hoe dat hoekkie heet. Dat is juist zo gezellig als iedereen ergens neerploft, in alle hoeken en gaten. Voor je iedereen gedag hebt gezegd, ben je op die manier, wel een stief kwartiertje bezig. Vooral voor ons, is het bijpraten met iedereen die we een tijdje niet gezien hebben. Ze hadden eerst gewandeld in Tormos en laten ze nu weer
verdwaald zijn. Het was weer, klimmen en klauteren over rotsen en op je kont van hellingen af.
Wat een feest dat Norbert niet mee was, die had pimpelpaars aangelopen. Die kan daar echt niet tegen, ik daartegen vind dit prachtig. Jaren geleden, ik denk wel 5 jaar, toen wandelde ik nog mee, gingen we ook naar Tormos en wilde we niet dezelfde weg terug. Nergens een ezelspad of wat dan ook te ontdekken. Marja, we moesten toch naar beneden en het is gelukt. Maar vraag niet hoe. Ik heb nu, na 5 jaar,nog een litteken op mijn scheenbeen. Voor Norbert hoeft dat zo niet, wandelen prima, maar geen land over zand gedoe. Het kan gewoon gebeuren dat ze een keer verdwalen, omdat de borden weg zijn, paden door de regen weggespoeld enz. Dus nu kwamen er ook wandelaars met schrammen terug. Het is toch heel jammer dat deze moeder dit niet meer trekt.
We hebben een heerlijke, gezellige, leuke, smakelijke middag gehad. Bedankt Joop en Jong-Fo.

 

Volgens mij, is dit boven,de leugenhoek.

da
Gezworen kameraden

Toch nog liefhebbers,die na deze bloedhete zomer, in de zon willen zitten.
 

Daar was dus geen gebrek aan.

 

Ik heb het geflikt, alles via mijn iPad. Nu alleen nog kijken of de foto's en onderschrift geplaatst zijn.

DUS EEN HOERAATJE VOOR MEZELF.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten