zondag 21 oktober 2012

We zitten weer een treetje hoger.

Vrijdag was er regen verwacht en zaterdag en zondag ook. Dus goede raad is duur, in de hoefjes.

In het begin hadden we nog niet zo veel beneden, maar in de loop van de tijd, we hebben 4 maanden beneden gezeten, is het aardig aangegroeid.

Achteraf is het vrijdag droog gebleven en zaterdag ook niet zoveel tegen. Vandaag is het wel wat frisser. Nor heeft de kachels alvast staande bij gemaakt, het gaat nu toch wat kouder worden. aan alles komt een einde, dus aan deze zomer ook. Ik vind de winter, met storm en regen ook wel wat hebben, lekker op de bank met een goed boek. De vorige blog was goed gelukt vanaf mijn iPad. Ik schrijf nu weer en als het goed gaat, kan ik hem nu plaatsen, met foto en al. Ook moet ik nu kunnen schrijven, zonder internet, ook de foto's plaatsen. En als ik dan ergens kom, waar internet is, kan ik ze op het blog plaatsen. De tijd zal het leren. Als ik een week niet plaats, kan deze week niet schrijven, dan is het niet gelukt.

We gaan vanavond de bon van 2 personen eten, en voor een betalen. Bij Hollywood bij het winkelcentrum, we zijn nieuwsgierig hoe het is. Misschien weer een leuke eet tent erbij. Dit was het even voor vandaag

De foto is genomen, dat Norbert hier nog de kapitein was van dit schip, omdat de eigenaar, geen vaarbewijs had. Jammer dat dit afgelopen is, had hij toch regelmatig, zijn zeemans gevoel.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten