maandag 15 oktober 2012

15 oktober. ,!!!

15 oktober, het is niet te geloven, we zitten nog steeds in ons zomer verblijf. Volop zon, het is echt zonde om te verhuizen naar boven. Ook voor Rafa is het heerlijk, die ligt van s'morgens tot s'avonds laat buiten. We eten nog buiten, maar als we TV kijken doen we een deur dicht. Ik heb gekeken wat de weerberichten zijn, zeker tot midden volgende week, rond de 23 graden en zon. Heerlijk.
Ik ben weer bij de pinken, 2 dagen van de rel geweest en nu denk ik, het zal wel. Ik maak me er niet meer druk over, zonde van mijn tijd. Eigenlijk is het hier een dooie boel, beleef niks, kom de berg niet af, lekker in mijn sop aan het gaarkoken. Het is te lekker, om op stap te gaan. Wel gezellig woensdag met de wandelgroep en ook de niet wandelaars, anders mochten wij niet komen, eten bij Joop en Jong-Fo.
Omdat het weer nog zo mooi is, hoort daar een feestje bij. Joop gaat een Franse rijstschotel maken. Nor gaat mee, maar voor een uurtje, jammer. Het is of de Duvel er mee speelt, iedere keer als we iets gezelligs doen met ze alle, heeft Nor een rit, nu zelfs 2 achter elkaar. Maar de schoorsteen moet roken en werk gaat voor het meisje. Gelukkig dat dit nog lekker doorloopt. Ik ga zo even naar boven om een mop door de tent te halen, Nor heeft de rest al gedaan. Alleen nog ramen lappen, dan is alles weer spic en span, dan kunnen we, als het weer omslaat, met een vliegende vaart naar boven. Voor de oplettende lezer, deze foto klopt natuurlijk niet. Dit is Zensa in Denia. Het lukt me nog steeds niet. Ik had foto's genomen en gestreamt, ik moet daar toch maar eens goed induiken. Ik haal iets binnen, dan ga ik aan de slag, ik denk dat ik wel bij de hand genoeg ben, maar toch te blond, om dit tot een goed einde te brengen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten