dinsdag 30 oktober 2012

Valencia

Al met al zijn we 45 uur op zee, voor we in Valencia zijn. Dat was best veel en ik wilde nog wel een trans atlantic overtocht maken. Dan zijn we geloof ik 5 dagen achter elkaar op zee. Die 45 uur waren best gezellig, overal een beetje koekeloeren, borreltje hier, hapje daar. Er was ook nog veel te doen aan boord. Karaoke was er vanmorgen en Nel wilde de hele week al naar de karaoke, maar dat begon om 1 uur s'nachts, geen topper voor ons. De karaoke was niet veel, het meeste was voor de jeugd, dus niets voor ons. Het is niet te geloven, we zouden om 15.00 aankomen, maar het werd 16.00. Ze zijn tot 16.00 langs de tafels blijven lopen, of je nog wat wilde drinken. En schoon aan boord, de hele dag waren ze aan het schoonmaken. Voor ons was Iberojet helemaal goed. Al blijft ik in mijn hart een Pullman fan. Naast ons, heeft de cruise wereld er weer 4 fans bijgekregen. Nel en Fred zeker en hebben we mensen uit Alfaz leren kennen, die ook voor de eerste keer aan het cruisen waren, ook er helemaal gek van. Het is en blijft een ervaring. Vooral het Caribisch gebied, waar je eigenlijk iedere dag in een ander land, met anderen culturen bent. Het enige nadeel is dat het weer weleens niet meewerkt. Toen we om 16.00 aankwamen, stonden de volgende 1500 mensen al in de rij te dringen, om de koffers af te geven en aan boord te komen. Kortom, een geslaagde cruise met gezellige lieve mensen. Zo, wij gaan opzoek naar de volgende. ( een aanbieding natuurlijk ) ik zag er net al een staan. Een oversteek van 2200 euro voor 684 euro. Vertrek 2 december, het kan te gek ook, nee zo snel nog niet, maar 2 weken later????

Deze foto is wat bewogen, jammer, ik moest zo lachen om het edele span, dat mijn toestel bewoog. Dit is niet helemaal een grapje, door de storm liepen we allemaal scheef.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten