dinsdag 9 oktober 2012

Wij bier.?!!,?

We zijn gisteren van ons geloof afgevallen. Ik zit altijd te struinen op internet op van alles en nog wat. Ook kijk ik naar dingen die eigenlijk niet direkt mijn intresse hebben. Zo heb ik ook een pagina gevonden van failliet gegane zaken die alles veilen,via internet kan je erop inschrijven. Meubels waar soms maar een bod op is gedaan, jou bod moet dan 10 euri meer zijn. Er komen natuurlijk ook de veiling kosten en opbod kosten bij en de btw. Maar toch heel interessant. Zo kwam ik restaurant Hollywood tegen. Die zit in heel Spanje. 2 menu's en je betaald voor een. De hele mik mak ingevuld en gemaild. Inderdaad een paar dagen later, een mail, de code invullen, en ja daar was de bon, voor Hollywood, bij ons in het winkelcentrum. Er zaten wat maren aan, die ik dacht, goed gelezen had. Een ding begreep ik niet zo goed. We moesten in het centrum zijn, dus daar eerst maar even naar binnen. Wat ik dus niet goed had gelezen was, de dag voor het weekend of feestdag is hij niet geldig. Vandaag een feestdag, dus het feest ging niet door. Nou dan maar in het centrum wat eten. Bij mijn tappa tent hadden ze dit keer alleen een voetbal menu. Dus verder kijken allemaal junkfood, vette happen. Uit eindelijk maar naar Eddy rockets gegaan. Menu voor 7,95 incl bier en koffie. Ik zit weer te griezelen als ik er alleen maar aan denk. Brrrr. Vooraf hadden halve uien, met een dikke laag frituur. Hoofdgerecht, hotdog of hamburger, gaat weer een griebel door mijn lichaam,  dan maar een hotdog met patat. En drinken was, water of bier. Dus wij aan de bier, dit klopt natuurlijk helemaal niet. Maar ja, niet zeuren. Alleen de koffie was redelijk. We gaan van de week maar naar Hollywood de bon gebruiken. Ik had deze foto aan de kids gestuurd, dit is Eddy rockets. Die schreven al direkt terug, wat is met jullie aan de hand, wat doen jullie daar?  We weten het nu, in het centrum gaan we noooiitt meer eten. Dit is de derde keer, dat we onze neus stoten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten