maandag 29 oktober 2012

Napels.

Voor de zoveelste keer naar Napels, het is gek ik heb het er altijd naar mijn zin. Het is natuurlijk een gevaarlijke stad. Dus alles wat je thuis, aan boord,kan laten, laat je ook aan boord. 20 euri zakgeld, regen poncho's, brillen, peuken, meer neem je niet mee. Jammer, geen telefoon, voor een leuke foto en ook het pattekind mocht niet mee. Ik kan ook niet streamen, dat moet om te kunnen plaatsen. Met Nel en Hans zijn we toen helemaal naar boven gelopen , door de kleine, oude straatjes en piepwinkeltjes. Maar deze Nel voelde zich er erg onbehagelijk bij. We zijn toen maar in de stad gebleven. Mooie winkeltjes en niet te vergeten de koffie. Ik durf te beweren dat je nergens op de wereld zo een heerlijke bak, sorry het zijn slechts 6 druppels, koffie krijgt dan in Italiƫ. Het is naadje dat ik geen foto's heb genomen, dus plaats ik er simpelweg eentje uit Napels van een paar jaar geleden.Die kon ik dus niet vinden, dus dit is Rome. We hebben net gegeten en zijn aan het uitzakken, het weer was vandaag perfect, we zouden al twee dagen regen moeten hebben en morgen ook. We hadden het vandaag gewoon warm. We zijn al om 15.00 weg gevaren richting Rome, voor mij was het, vanwege de pootjes genoeg. In deze week kom ik er achter, dat het echt wel een probleem aan het worden is. Ben tot het besef gekomen, dat betreft het wandelen, de pijp aan Maarten gegeven kan worden. Dat vind ik heel erg. Op deze manier, ga je wel veel missen van de sociale kontakten. Wat zo ontzettend leuk is, dat Nel en Fred het zo gaaf vinden. Ze wisten echt niet wat ze konden verwachten. Ze vinden het, volgens Nel keigaaf. Waar we ons al dagen over lopen te verwonderen, het afkopen van de drank. Ze vragen niet eens een kaartje, waarop ze kunnen zien, dat we de boel afgekocht hebben. Ik vind het ongelofelijk, we hadden wel een pakket kunnen kopen inplaats van 4. Morgen naar Rome, met de trein en daarna met de bus een tour, af en toe uitstappen, dus hoef ik niet zo veel te lopen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten