dinsdag 30 oktober 2012

Messina


Vanmorgen moesten we vroeg van boord, we moesten om 14.00 weer terug zijn. Er kwamen behoorlijk wat protesten van mijn voeten, maar je kan niet overal rekening mee gaan houden. Dus hort met de geit. We bleven in Messina, de andere keren dat we hier waren zijn we naar een ander dorpje gegaan. Een leuke oude stad met een kerktoren die iedere dag om 12.00 een lied speelt en de beelden bewegen. Een soort poppenkast, maar dan anders. Inmiddels was er zoveel protest van mijn voeten, dat wij terug aan boord zouden gaan, Nel en Fred gingen nog een rondje doen. Ik had op de heenweg al gekeken of we een koffiebar met wifi zagen, maar niet een. En gelukkig 10 meter van de kerk een bar met wifi, zo doende kon ik het een en ander op mijn blog plaatsen. ik schrijf nu ook alvast het een en ander en zodra we een wifibar zien nemen we een bakkie en plaats ik het bericht en foto. Vanavond hebben we als kledingsadvies wit. En ik had rekening gehouden met zwart wit, een mooie lange zwart wit jurk, zo geregeld. Me witte broek weer terug in de kast gelegd, dus nu loop ik voor Jan Joker. Nee zo erg is het niet, er zijn best veel mensen die daar niet aan meedoen. Het is nu 17.00 en ik lig nog steeds aan dek in het zonnetje, wel met een trui aan. Nel is een dutje aan het doen en de mannen zitten in de sauna. Om half elf, na het eten een grote show en daarna het witte feest. Het is wel elke avond laat, we vallen bekaf in bed en meuren binnen 5 minuten. Nu kan je zien dat we een dagje ouder worden, gek maar de Spanjaarden gaan echt door tot het gaatje. We horen ze heel laat in de gang nog lol hebben Deze foto is van Trapini, het overzetten van iPhone naar iPad loopt niet zo lekker, vandaar.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten