maandag 7 maart 2016

Het lijkt net of ik het druk heb

Het is inmiddels 9 dagen later, nu moet het bloggen er toch eens van komen. Het is vandaag 8 maart en we zitten in Pieterburen. Norbert zit in de sauna en ik aan het zwembad. Waar het misschien nog warmer is dan in de sauna. Lekker op een luie stoel, kijken naar de andere gasten die aan het zwemmen zijn. Ze meuteren dat het water zo warm is. Het is 33 graden, straks maar even proberen, eerst even bij schrijven.

We zijn dinsdag 1 maart vertrokken uit Spanje. Hans heeft ons vanaf Amsterdam gehaald, nel had inmiddels een lunch gemaakt en we konden zo aanvallen. Na nog een lekker bakkie nespresso, op naar Nancy, daar was inmiddels iedereen thuis van werk en school. Het was inmiddels rot weer geworden en het arme poezenbeest moest in de schuur, omdat Rafa, toch een beetje zielig is wilden we haar niet in de auto laten. Na Nancy en Fred, richting Marco, die in de keuken had gestaan en 2 lekkere oven schotels had gemaakt. Het is altijd weer fijn om de kleinkinderen te zien, ook al is het maar kort. Na het eten en een bakkie koffie, richting Julianadorp, waar we rond 8 uur waren. Toen had ik het wel gehad, een dag van 12 uur achter elkaar bezig te zijn, was een beetje over de top voor mij. Goed geslapen en de woensdag had ik een pyama dag. Ik was nog steeds moe.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten