dinsdag 22 maart 2016

Dinsdag ochtend 4 uur

Na geslapen te hebben als een os, ging de wekker om 4 uur.Fris en fruitig in de startblokken, Norbert eerst Rafa uitgelaten en die wilde niet poepen, jammer kans gemist. Wat heel prettig is bij dit hotel, de eerste bus gaat al om 10 over half 5 richting Schiphol. Ik had ontbijtboxen besteld, die stonden netjes klaar. Een flesje water, 3 belegde bruine broodjes, een mars en een bounty, ook nog een grote lepel. Waarvoor die was, Joost mag het weten, die is weer een jaartje ouder geworden, dus ook wijzer. We zijn altijd 2 uur voor vertrek op het vliegveld en hebben nooit een minuut over. Je kan nog ergens binnen op Schiphol een peukie doen, maar verder dan een paar trekjes komt het nooit. Rafa had vandaag totaal geen zin om in de bench te gaan, maar met een beetje geweld, zielig hoor, lukte het. Dat zijn altijd van die rot momenten.

Tussen haakjes, wat hebben wij een mazzel gehad vandaag. Ten eerste waren er honderden vluchten geannuleerd vanwege de stakingen in Frankrijk. Wij vlogen dinsdag om 10 voor 7 en de stakingen waren om 6 uur gestaakt. Wij waren net een uurtje onderweg, toen de vreselijke rampen, zich in Belgiƫ zich voltrokken. Er zijn op dit moment op heel veel plaatsen in Nederland en Belgiƫ, bedrijven ontruimt. Het is toch een vreselijke wereld. Ik ben in allen gevallen weer super blij, dat ik weer veilig op mijn berg zit, met man en hond.

Rafa neemt het zekere voor het onzekere, ik duik lekker in de koffer, die het vrouwtje aan het uitpakken is, stel, dat ze weer op stap gaan en me vergeten. Ze kunnen geen kant op, zo lang ik in de koffer blijf liggen. Als was de reis die ik net achter de rug heb, niet iets waar ik weer naar uitkijk.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten