zondag 13 maart 2016

Zaterdag 12 maart

Geslapen als een os, in onze 2de hands slaapzakken. Norbert en ik sliepen in de kamer van de bewakers van prinses Amalia. Dewi lag in het bed waar Amalia in het geslapen, dat was voor haar helemaal geweldig. Heeft ze op school een mooi verhaal te vertellen. Amalia is hier ooit geweest met iets van school of zo. Toen ik wakker werd, had ik, wat ik al dagen heb, weer buikpijn en zag het niet zitten om mee te gaan naar het tropische zwembad. De ene helft ging naar het zwembad en de andere gingen mee met Sanne die moest korfballen in Putten. Ze hebben met 17-2 gewonnen en Sanne heeft 6 doelpunten gemaakt. Haar elftal zit nu bij de beste 8 van Nederland. Ik ben thuis gebleven en nog een uurtje geslapen. Nadat iedereen weer thuis was, gegeten en op naar Elburg, waar we een foto puzzeltocht hadden. Op deze manier zie je nog wat van het stadje. Normaal stiefel je de hoofdstraat heen en weer, je drink wat en gaat weer. Zoals altijd er mensen bij die vals spelen, dat zijn altijd de zelfde. We moesten om 6 uur thuis zijn, dan stond het warme eten klaar. Heel simpel, maar best lekker. Soep, patat, salade, appelmoes, een bal gehakt en ijs toe. Zehadden ook de koelkast weer bij gevuld, met melk, broodbeleg en nog wat andere dingen. We hebben bijna nog niets gebruikt van de extra gekochte snacks. Na het eten een fam foto bingo gedaan en nog wat andere spelletjes. Dit is voor het eerst in de 13 Fam weekenden, dat we geen luxe hebben. Geen TV, sauna, WiFi, radio, niets. Er waren div. grote slaapkamers met 4 of 5 stapelbedden. Niemand zat met zijn telefoon te spelen, wat de andere jaren wel anders was. En ik geloof dat iedereen dit wel gezelliger vond. Weg van al die luxe

Bingo met foto's van ons allemaal.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten