maandag 21 maart 2016

Hotel Schiphol

Ik heb weer een topper gescoord .van de VakantieVeiling natuurlijk. Deze had ik in januari al geboekt. Ik ben zo als, altijd daar best een tijdje zoet mee. Niet dat ik er de hele dag opzit, maar wel de wekker zetten, om bij de laatste minuten van de veiling te zijn. Ik heb het Dorint hotel bij Schiphol geboekt, incl 3 gangen menu, super ontbijt, sauna, zwembad en weggebracht worden naar het vliegveld. Ik daar voor 2 personen 65 euro voor betaald. Een prachtige grote kamer met een zitje, een redelijk grote TV en een mooie badkamer.

Norbert,wachtend op zijn menu.

We moesten alleen eten in de lounge, omdat ze liever hadden dat we met Rafa niet in het restaurant zaten. Voor ons geen probleem, het kon hier al niet meer stuk. Hier willen we altijd zitten, als we overnachten voor de terug reis. Ik ben naar de balie gestapt en gevraagd wat een kamer per nacht kost. 125 euro. Met ontbijt? Nee dat kost 15 euro per persoon. Volgens mij was het avond menu zeker rond de 20 euro, dus als je gaat tellen zit je rond de 200 euro. Dus dat gaat het niet worden de volgende keer als we weer terug naar huis gaan. Alleen moesten we wel 25 euro voor Rafa betalen. Op dit moment staan ze ook niet meer op de vakantieveiling, misschien eind van het jaar wel weer.

Ik heb het hem weer geflikt, het zunige Zaanse meisje.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten