dinsdag 8 maart 2016

Groningen heeft het !!!

Dat zullen we dan eens gaan bekijken. Na een super goed ontbijt in een van de 5 locaties, werd het tijd om richting Groningen te gaan. Wonder boven wonder, had Norbert geen houten kop en zei ook geen rare dingen meer, zoals, alsof ze vuur zag branden. Ik had gedacht even mijn blog op het net gooien, maar wat hadden ze nu gedaan, het kastje verplaatst van het ontbijt gebouw, naar het huis waar wij sliepen. Die truc was niet gelukt, want vanmorgen hadden we ook nog geen WiFi. Toen maar op de stoep van pand een, wat ook de receptie is gaan zitten en daar lukte het wel. Gisteravond in bed nog het een en ander geschreven, ik liep dagen achter.Het was maar 20 km, naar Groningen, dus kat in het bakkie. We hadden mazzel want er was nog markt in de hele binnenstad, rondom de Martinitoren. Ik heb nog gescoord ook, een klosje rijggaren. Stom he, daar kan ik blij mee zijn. In Spanje kan ik het niet vinden, het zal er gerust wel zijn, maar nu heb ik het. We hebben deze 2 dagen prachtig weer gehad, heel veel zon, maar nu we onderweg zijn richting huis, is het zwaar bewolkt met af en toe een flinke bui. Het waren twee leuke dagen, in Groningen en Friesland, maar ik zou er niet willen wonen, alles zo vreselijk vlak. Vooral de heenweg naar Pieterburen, toen ze ons de middel of nowhere in stuurden, wat een vreselijke saaie weg, er leek geen eind aan te komen. Misschien dat we in het najaar eens twee andere provincies gaan bezoeken, bijvoorbeeld Drente en Overijssel. Ik heb alle tijd om op vakantie veiling te zoeken, naar leuke dingen, die daar zijn. Bijvoorbeeld de Hunnebedden, die heb ik, denk ik, 55 jaar geleden eens gezien.
Bewijs dat we in Groningen zijn geweest en dat het prachtig weer was.
Inmiddels zijn we weer thuis, Rafa opgehaald, en achter een lekkere bak, bakje, Nespresso. Rafa heeft gisteren een matte dag gehad. Vandaag was het beter, ze zaten 4 honden op een soort loopveldje, waaronder ook een grote zwarte. Wij zitten nu achter een lekkere bak, zeg maar bakje, Nespresso koffie. Morgen is het voor mij een rustdag. Donderdag hebben we een aantal afspraken, vrijdag ochtend gaan we naar Lunteren voor het Fam weekend. Dan komt onze laatste week al weer in zicht.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten