zondag 28 februari 2016

Februari, Bar Araval in Gata.

Daar gaan we weer , mijn tweede 70 ste verjaardag. Nummer drie volgt ook nog, en dan heb ik er genoeg van, om te horen, gefeliciteerd met je 70 ste verjaardag. Het was knoert gezellig, we zaten boven, er waren nog een paar tafeltjes bezet, maar voor deze mensen was het, hap, slik, weg. Want we waren zoals altijd, een behoorlijk stelletje druk te makers. Vooral als Rene eenmaal begint, is er geen houden aan. De meeste waren verrast over onze locatie en waren dan ook verdwaald in Gata, terwijl we het, letterlijk, hadden uitgetekend. Het was jammer dat ik een grote fout heb gemaakt, niet verteld dat er twee geen vis eten. We waren er met Arie en Aline 6 weken geleden, weer eens geweest en toen was er veel vlees en nu was er veel vis. Stom, dit hadden we even moeten aangegeven.
Ik hoop dat iedereen maar komt, die uitgenodigd zijn.
Wat ik ook nog even kwijt wil, er waren diversen mensen, die onze kado afspraak, behoorlijk hadden over treden. We hadden een afspraak, we houden het gezellig, tis maar een aardigheidje. Foei, voor deze mensen!!!!! Niet meer doen, anders worden jullie gediskwalificeerd. Pas op he. We hadden toch nog best een redelijk grote lieve groep, 19 personen. Acht waren er nog in Nederland, ingesneeuwd of zo. Rob en Hanny, zwerven nog over de aardbol, op een schip. Geri en Ans, moesten in Nederland blijven vanwege familie omstandig heden. Marc en Inge hebben de zaak. Die moesten natuurlijk centjes verdienen. Gerrit, werkte deze avond bij Marc en Inge. Anya en Martin zaten nog in Nederland. En onze Wilhemina, had ook het een en ander te doen in Nederland. Ook zaten Frans en Betty nog niet op de berg. Meestal is iedereen er wel op mijn verjaardag. En wandeljaap zat ook ergens in Verweggistan.
Behoorlijk clubje, dit is nog niet een de hele tafel.
Het hoort natuurlijk, als je een feestje hebt, keurig badderen, haartjes in de krul, make upje, en je lichaam lekker in de body milk. Ik vergeet het 9 van de 10 keer. Afdrogen, kleren aan en klaar. Nu had ik heel veel van de overkomers uit Nederland, gekregen, oblietje, crème voor de handjes, lijf en leden. Voor ik onder de douche ging, had ik alles bekeken. Ik dacht dat ik wist, wat bodycreme was. Toen ik de douche in ging dat ik ineens, bodymilk pakken. Ik wist welke het was, dacht ik, gepakt zonder bril. Na de douche, lekker flink dik smeren, dat heeft mijn huid nodig. Maar deze meer ik er op klodderde, des te witter werd ik. Hoe kan dat nou weer, ik had toch echt lotion gepakt. Laat maar intrekken die zooi. Toen ik er niet meer aan had gezeten, kreeg ik weer mijn normale kleur terug. Kijk ik vanochtend wat ik nou gedaan had, en jawel hoor, Mien vlug had voor de zoveelste keer gesmeerd met, douche crème. Dan ben ik weer te doenig in mijn lijf en te beroerd om mijn bril te pakken. Maar bij de volgende douche, hoef ik me alleen maar nat te maken, afspoelen en klaar.
Thuis gekomen, was ik best wel een beetje af, na een week met emoties en drukte. Maar deze verjaardag was hartstikke super. Ik zal dit nooit vergeten, bedankt iedereen die heeft bijgedragen aan mijn 70 ste verjaardag.













Geen opmerkingen:

Een reactie posten