donderdag 25 februari 2016

24 februari, 70 jaar !!!

Het is als of ze naar boven hebben gebeld, geef ons alstublieft mooi weer, als mijn moeder, zus, schoonzus jarig is. Nou de boodschap is goed aan gekomen. De hele dag, tot 6 uur in het benedenhuis bij het zwembad gezeten. Heel gezellig. Ben verwent met kadootjes, mails, telefoontjes en veel op Facebook. Hoe je het went of keert, we moesten uit eten bij de Duitser Barril, waar de snitzels een beetje aan de grote kant zijn. Het was inderdaad weer heerlijk?

Wat een zielig snitzeltje he.

We zijn eerst nog even naar de flat in Denia geweest, Giel, Rimke en Nico hadden het nog niet gezien, na de verbouwing. Ze vonden het een perfect appartement, en dat is het ook. Na het eten waren we nog net op tijd om naar PSV te kijken. Vandaag gaan ze het winkelcentrum onveilig maken. Vanavond gaan wij de keuken in, tapa's maken. Morgen ochtend heel vroeg gaan Giel en Marco weer terug naar Nederland, Rimke en Nico blijven nog. Gistermiddag waren, Rimke, Marco en Giel een stukje aan de wandel gegaan, richting nieuwe Urbanisatie Gata. Zit ik even later op Facebook te kijken, of er nog berichten waren. En wat zie ik, een foto van ons huis met een groot bord Te Koop in de tuin. Met als onderschrift: hoe ouder hoe gekker. De vrouw van Giel had het nog een beetje aan gedikt met de tekst, ze gaan naar Benidorm, ze hebben op 26 hoog een appartement gekocht. Wat een ratten, maar ja, dit kan je van ze verwachten. Nogmaals, dit vind ik zo geweldig van Marco, Giel, Rimke en Nico, dinsdag zijn we in Nederland, ze hadden net zo goed op Schiphol, als verrassing kunnen gaan staan met een bos bloemen. Dat had ze veel geld gescheeld. Had ook een geweldige verrassing geweest, maar deze verjaardag zal ik van me leven niet meer vergeten. In een woord geweldig.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten