zaterdag 27 februari 2016

Er is weer rust in de tent.

Marco en Giel, zijn vanmorgen om 4 uur afgezet op het vliegveld. Het waren geweldige mooie dagen. En het weer was ook super. Maar het zijn 2 schurken met elkaar. Broederlief Giel is helemaal een portret. De fiets van mijn schoonzuster, was gestolen, voor de bakkers zaak waar ze werkt. Dat gebeurde daar heel vaak. Wat deed die mongool, die ging de hele dag in zijn auto posten, krant lezend, met kijk gaten. Ze wisten haast wel zeker, wie de daders waren, maar hadden geen bewijzen. Toen heeft hij een goedkope telefoon gekocht, en inlaten schrijven onder de naam Its -Mi. Aanplak biljetten, in de buurt opgehangen met zijn telefoon nummer en de naam eronder Its-Mi, met een foto van degene, waarvan hij haast wel zeker wist, dat hij het was, die de fiets had gestolen. Als iemand iets wist over deze jongen, kwam uit zijn eigen wijk, graag contact opnemen met Its-Mi. Heeft daar natuurlijk grote problemen mee gehad, met de ouders van die jongen. Maar dat soort dingen flikt hij, ze moeten met hun poten van ander mans spullen af blijven, Its-Mi. We waren dat voorjaar een paar dagen met Nel en Hans weg en wat vonden we? Een label met daarop, Its-Mi. Ze gingen dat jaar, een jaar op wereld reis, dus, dit label aan zijn rugtas gehangen. Het is een schat van een gozer, maar met die gein, moet je bij hem niet aankomen. Dit zijn dus echte kokken streken. Mijn vader heeft in een grijs verleden, ook eens een rechtzaak aangespannen, tegen een jongen, die de brommer van mijn andere broer heeft gestolen, zonder advocaat, maar de rechter zover gekregen dat de jongen moest betalen, voor de brommer die hij had gestolen. Ik heb dit soort dingen dus niet van een vreemde, als ik dan schrijf, ik ben een echte Kok. Dit vaak tot ergernis van Norbert, stop nou eens een keertje, neem je verlies, en kap er mee. Net zoals ik nu bezig ben met zijn 6 jaar pensioen, die verdwenen is. Ik ga hiermee al 2 jaar tot het gaatje. Ook ben ik jaren bezig geweest, met mijn oud werkneemster die mijn zaak heeft over genomen, na diversen rechtszaken heb ik toch gewonnen, al mijn geld gehad en alle kosten waren voor haar. Als ik verloren had, dan had ik ook niet gepiept en mijn verlies genomen. Maar ze moeten me geen kunstje flikken, dan zijn ze aan het verkeerde adres.

Dit zijn de boeven, die ons huis te koop hadden gezet.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten