dinsdag 9 februari 2016

Me vinger in de week

Ik heb vandaag eerst maar eens mijn vinger in de week gezet??? Ja, ik heb een spalkvinger, al vanaf 12 december. Gekregen dat we het weekend naar Amsterdam zijn geweest. Van mijn linker ringvinger, is de pees van het bovenste koontje afgebroken. Na een week met een noodspalk heb gelopen, kreeg ik een op maat gemaakte spalk, die ik 6 weken om moest houden. En hij mocht niet nat worden, nou dat valt echt niet mee. Zonder dat je er erg in heb, doe je iets. Ik draag hem nog steeds, ondertussen is het wel in orde, maar ik moet daarna nog een tijdje heel voorzichtig doen. Nou dat is niets voor mij, dus voor alle zekerheid draag ik hem overdag nog best veel. De nachten moet ik hem voorlopig nog blijven dragen. Dat doe ik dan maar, want het is een stom gezicht, als mijn topje van mijn vinger naar beneden hangt.

Het is triest betreft mijn blog deze week. Maar hoe stom of dit ook klinkt, ik heb het hartstikke druk. Nog steeds volop in de clince met Holland Internationaal, over de 6 jaar pensioen die achter de muziek aan zijn. Ik heb inmiddels een behoorlijke ordner vol, met mails van alle instanties die ik heb gemaild. Alles aan het uitzoeken, of ik iets kan vinden, wat er op wijst dat hij daar in de ontbrekende periode heeft gewerkt. Ik heb al heel wat verzameld, waaruit duidelijk blijkt dat hij daar werkte. Hij heeft b.v met De Bangels en de Franse president gevaren. Dan moet ik Google op om uit te zoeken wanneer ze in Nederland waren. Eergisteren al een pittige mail geschreven, vandaag antwoord, geen stap verder. Inmiddels contact opgenomen met de Arag in Nederland, verhaal vertelt en die zagen er zeker een zaak in. Nu zitten wij bij Arag Spanje en die doen geen zaken in Nederland voor ons, alleen in Spanje. Vanavond maar een mail gestuurd naar het Juridisch loket. Het probleem is, dat ze niets voor je doen, maar alleen advies geven. Norbert is het allang zat, die zegt maar het je niet lukken, stop er nou mee. Maar ja, ik ben een Kok, dat is mijn probleem. Dus nu maar afwachten wat het juridisch loket me gaat opleveren. Ik beloof dat ik weer wat meer ga schrijven. Ik lees af en toe wat terug van een paar jaar geleden en dat vind ik zelf hartstikke leuk.

Bedankt voor het lezen van dit artikel. Ik had niets anders en geef puf meer om er een te maken. Eigenlijk vind ik dit wel leuk.

 

1 opmerking:

  1. Business loans or personal loan within 2-3 working days with convenient rates.Apply today. Email: capitallendinghelpdesk@gmail.com
    Blog: https://capitallendingfince.blogspot.com/

    Zakelijke leningen of persoonlijke lening binnen 2-3 werkdagen met gunstige tarieven. Vandaag toepassen. E-mail: capitallendinghelpdesk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen