zondag 21 februari 2016

Best wel veel gebeurd deze week

Ben eerst maar eens op zoek gegaan naar een nieuwe schemerlamp op mijn Buro. 3x terug geweest mer een lamp, de ene was te laag, de andere had een te dunne buik, het Buro is groot dus er moet wel wat staan. Er is een winkeltje Gata, heel klein, maar hij is al zeker 5 jaar zijn winkel aan het opheffen. Ik had van te voren gevraagd of ik mijn geld terug kreeg, was geen probleem en dat gebeurde dus ook na de derde ruil. Op zoek naar een grote zaak in Benissa, liep ook op niets uit. Nog bij een paar winkels gesnuffeld, maar de mooie lampen zoals ik Gata niet gezien. Dus terug en de hoogste en de dikste buik gekocht.

Toen de lamp eenmaal stond waren sloegen de andere lampen als een vlag op een modderschuit. Vrijdag nogmaals op pad, in het winkelcentrum, bij lampen winkels, toen toch weer terug naar Gata, gelukkig was hij tussen de middag dicht. Dan eerst maar naar de pottenboer tegenover de Mas y Mas, een knappe asbak halen voor Nor op zijn nieuwe Buro. En wat staan daar, het type lamp wat ik nog wilde hebben, keuze uit 2 lampen. Even pingelen en vragen, als mijn man het niet mooi vind of ik dan mijn geld terug krijg, dat lukte, dus lamp 2 was binnen. Het begint er nu op te lijken, veel wit in de kamer, bank en stoelen verplaatst, nog wel wennen, Nor wil de losse stoelen schuin en ik recht. Dus iedere keer krijgen ze een slinger van degene die er langs loopt. Het gaat erom, wie houd het, het langste vol. Ik natuurlijk want ik ben een Kok, daar hoeft Norbert niet blij mee te zijn. Maar ja hij heeft zelf voor me gekozen.

Deze staat nu op het Buro, maar die op de kast staat moet er eigenlijk op, die is buikeriger.

Deze die op het Buro staat is ook weer afgevoerd. Was eigenlijk best wel een mooie lamp.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten