woensdag 30 januari 2013

Hoe dom kan iemand zijn?

Nou ik kan je wel zeggen, heel dom. Zijn we aan het pakken, Norbert kijkt de reispapieren na, had ook kunnen denken, hebben de de tickets? Klaar. Ontdekt hij dat mijn paspoort er niet bij zit. Denken, denken, denken, geen flauw idee, alles overhoop gehaald geen paspoort. dan moeten we de reisverzekering maar inschakelen. Gelukkig net een doorlopende verzekering in Spanje afgesloten. In het verleden kon dat niet in Spanje, maar sinds kort wel met een Nederlandse maatschappij. Toen ineens zag Norbert het licht. We moesten voor de ING Den Helder iets invullen, dat niet in het dossier van mij stond. En daar moesten we mijn paspoort voor laten zien. Daar moest hij liggen. Norbert naar de bank en ja hoor daar lag het paspoort. Hebben ze eerst mij gebeld, of ze Nor het paspoort mochten geven. Dat is toch keurig, hij had een van de kinderen kunnen ontvoeren met mijn paspoort, of weet ik wat. Gelukkig, nu verder pakken we de terugreis. Inmiddels is het uren later en we gaan de koffers pakken. Volgens mij, hadden we 2 grote koffers voor op de band en 2 koffers van 10 kg. handbadage. Toen mochten we 1x handbagage, gratis op de band zetten. Maar volgens mij, treed hier de dementie in. Ons 2de handbagage koffertje hebben we niet. Misschien toch geen 2 x handbagage? Schiet mij maar lek, ik weet het niet en nor ook niet. Als we veel spullen niet in de koffers krijgen, klopt er iets niet. En dat terwijl we veel dingen in Julianadorp hebben achter gelaten.

 

Dit is ons stapeltje koffers, zonder, het blauwe koffertje ????

De afloop komt morgen of overmorgen. Een ding is me duidelijk, ik snap er niets van. Inmiddels weer een paar uur verder. Er klinkt een raar geluid uit de kast waar de cv ketel staat. Wat krijgen we nou weer? De ketel geeft aan dat er een storing is. Van alles geprobeerd om het op te lossen, maar geen resultaat. Het is avond, het word al koud in huis en we kunnen vandaag niets meer doen. En morgen ook niet. Dus vanuit Spanje maar regelen. Achteraf bekeken, begon de dag een beetje vervelend. Nancy belde, mams, heb je al op dichtbij.nl gekeken? Nee wat is er dan, er staat een heel stuk over de brand van 1995 van ons winkelcentrum. Ook een video erbij en foto's. Direkt een plekje in huis gezocht, in een hoekkie, waar ik wifi had. De video duurde 5 min. en ik moet zeggen dat gaat je niet in je koue kleren zitten. Ik was behoorlijk van slag. Door dit alles is de dag misschien een beetje stom verlopen. Ik zit nu bij mijn schoonzus in Hoofddorp, dan gaan we zo richting huis.

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten