zondag 13 januari 2013

Ik schrijf echt regelmatig.

Het lijkt of ik er niets meer aan doe, maar het tegendeel is waar. Ik heb er de laatste week 3 geschreven, het plaatsen mislukte door het slechte internet. Volgens mij, als je 3 x hebt willen plaatsen is je bericht weg. Er is niet zo veel te melden, Nor loopt nog met zwabberbenen, is nog verkouden en van het hoesten komt hij ook niet af. Vanmorgen heeft Nor zijn ogen laten meten en een nieuwe bril besteld. Ik heb in de stad een nagelcinees ontdekt. Mijn nagellak had slijtage plekken. Ze haalde met een watje en remover, zo de lak er af. Ze wilde een complete behandeling doen, koste 35 euri, ik betaal 20 euri, dus maar even niet, alleen een kleurtje erop en klaar.

 

De eettafel, waar we met 8 personen kunnen zitten

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten