zaterdag 26 januari 2013

Sneeuw,

Al de weken dat we hier zitten, zit ik te mekkeren, dat ik sneeuw wil. We hebben inderdaad een flinke laag sneeuw, maar nu sneeuwt het ook en dat wil ik niet. Vanmiddag komt Marjolein met de kids, blijven slapen, gaan dan morgen om een uur of een weer weg. Dan rijden wij even naar Karin, om gedag te zeggen. Tot zo ver een goed idee, waren het niet, dat morgen rond de middag de dooi in gaat vallen. Dat gaat gepaard met, regen, sneeuw, ijzel en harde wind. Voor Marjolein en voor ons misschien niet zo handig om de weg op te gaan. Kijk, Marjolein moet, voor ons is het anders. We kunnen ook maandag nog naar Karin. We hopen dat het mee gaat vallen, dat de dooi vannacht al gaat komen.

 

Met de verkoop van de salontafel wil het nog niet lukken. Dat is altijd zo, wil je iets kopen, mag je betalen, wil je wat kwijt, kost het geld. Dit is toch een teken dat ik teveel heb betaald, terwijl ik dacht het goed te hebben gedaan. Ik heb een bod, van 20 euro. Gisteren erbij gezet,dat hij voor dinsdag weg moet. Direkt verhoogde deze bieder zijn bod met 5 euri. Teken dat hij het allemaal in de gaten houd. Misschien dat ik een vriendin een bod van 35 euro moet laten bieden. Als de geïnteresseerde, er nog 5 euro bij doet, dan kan hij weg. Dan verlies ik nog 25 euro. Zonde geld, maar het kan in het leven niet allemaal meezitten. Neem je verlies en zeur niet meer.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten