donderdag 24 januari 2013

Niet te geloven, maar wel waar.

Gaat weblog.nl er uit, moet alles overgooien naar wordpress. Daar ben ik al eens  mee bezig geweest, vond het te moeilijk en ben gestopt. Nu moet ik weer aan de bak. Ik moet nu al iets doen, maar met de slechte internet verbinding, verknoei ik misschien alles. Dus wacht maar tot we thuis zijn. Nog even en dan gaan we richting huis. Het is goed bevallen, heerlijk huis, prachtige rustige omgeving, mooi uitzicht, kortom helemaal goed. Behalve natuurlijk de kids, maar als ze willen zitten ze hier met een uurtje. Dus niet echt onoverkomelijk. We hebben nog steeds sneeuw, we waren de laatste van heel Nederland, maar het ligt er nu. Helemaal blij. Zondag valt de dooi in, daar zijn we niet gelukkig mee, we gaan naar de Zaan en naar Kuddelstaart. Regen, sneeuw en ijzel, wat moeten we daarmee.
Straks nog even naar Jysk, ik had satijnen dekbed overtrekken gekocht, effen en knal rood. Waren natuurlijk, mij kennende, in de aanbieding. Wat we nu hebben, staat niet met de schilderijen die we hebben gekocht bij Rattenplan. Dat rood en het zwart van de kussens, het lijkt wel een h.....kast.
Dus terug met die handel. Marco belde of we vrijdag een hapje komen eten, en we gaan dan ook nog naar Nancy. Marjolein belde of ze zaterdag kon komen en dan slapen, zondagochtend weer terug, dan gaan wij nog even naar Karin. We hopen dat het weer meezit, anders moeten we de nacht doorbrengen in de Zaan. Het slechte weer komt in namiddag. Recente foto gaat vast niet lukken.
Dus zomaar een foto.
Norbert zijn Zus en zwager, in Italië.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten