zondag 3 februari 2013

Na zoveel weken rennen, nu rust in het zonnetje.

Na zoveel weken, dat ik heb lopen rennen, achter, fietsers, hardlopers, paarden, vogels en het schuim van de zee. Heb ik het nu wel even gehad. Maar toevallig wel 3 kg. kwijt. Ook de sneeuw vond ik prachtig, op het ijs heb ik ook nog gestaan, maar dat mocht niet van de baas. Het is nu toch wel weer lekker om thuis te zijn. Ik heb alle dagen, nog liggen zonnen. Maar in Julianadorp heb ik 2x per dag haast een uur gelopen met de baas. Dat is hier wel even minder.


De baas is naar het appartement, het vrouwtje zit natuurlijk weer op haar iPad. Dat heeft ze moeten missen in Nederland, daar werd het niet gezelliger op, met haar. Voordeel voor mij was dat ik wel, heel veel aandacht kreeg. Met TV kijken, lekker tussen hun in, op de zwarte bank, die aan het einde van de avond wit was van de haren. Maar ze maakte er geen probleem van. Deze bank was groter dan die we hier in Spanje hebben, dat is een 2 pers, maar ik draai net zo lang, dat ik ook tussen ze in zit.
Misschien als ze weer naar Nederland gaan, mag ik wel weer mee, al vind ik het, ook leuk bij mijn vriend Max de tekkel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten