zondag 17 februari 2013

Zondag

Het is gek, ik wil op zondag altijd ergens heen, maar het beroerde is, als ik aan de rommel ben, is het meestal al 4 uur als ik denk, wat gaan we doen. Nada. Dus maar niet weg. Gisteren een nieuwe huurder voor het appartement, aangekomen. We wisten niet hoe laat ze zouden komen, ik kon ze al dagen niet bereiken. Dan zit je eigenlijk de hele dag te wachten. Uiteindelijk waren ze er om 3 uur. Nu hebben we daar een koffieautomaat, nieuw, maar wij snappen hem niet. Dus een briefje erbij gelegd, nieuw, lees eerst het boekje. ( als ik eerlijk ben, stond de automaat er vorig jaar ook al) en ja hoor, vanmorgen vroeg telefoon, hoe werkt de koffie zetter? Nor schoof de hele handel mijn kant op, en vertelde dat ik met de hond uit was. Dit doorsturen naar de krant, Paula was vanmorgen om 9 uur de hond aan het uitlaten, in haar dromen zeker. Ik lag natuurlijk nog lekker in mijn bedje. De vorige huurder vond het een vernuftige koffie zetter. Er zit een schuifie en een palletje en nog meer, maar je kan er ook, al staat de pot met koffie erop, een kopje onder zetten of zo. We ruilen hem wel om, met de automaat van beneden. Dan kunnen Nel en Hans het verder uitzoeken.

Leuke oude deur met panelen waarin je oude foto's kan plaatsen

.
Leuk hoekje, met in de lijstjes, landen waar je bent geweest.

Voor bak grage vrienden, deeg maken, een kanten kleedje erop, met de deegroller er overheen, dan de oven in. Zo krijg je leuke eigen gemaakte koekjes.
We zijn met de voorbereidingen voor mijn verjaardag bezig. Kaartjes aan het maken, met de namen en wat ze besteld hebben. En voor ons zelf een lijst, dat we een overzicht hebben. Ik weet uit ervaring, als er 20 man zit, niemand luistert, als ze met de bestelling komen. Vaak weten ze niet eens meer wat ze besteld hebben. Nu achteraf hadden we het best thuis kunnen vieren. We zijn nu met 21 personen.

1 opmerking: