zondag 10 februari 2013

Heerlijk beneden wat rommelen.

We zitten heerlijk beneden bij het zwembad (15gr.), een beetje aanvegen, plantjes opknappen enz. Maar eigenlijk is het zonde van de tijd. Dat soort dingen moet je doen met bewolkt weer. Het is bloedheet in het zonnetje. In de schaduw ( 19gr.) Nu weet je weer heel goed wat je in Nederland mist. Niet dat het weer zaligmakend is, maar het is wel lekker. Van mij vorige mail al een paar dingen geregeld, dat geeft weer een beetje rust ik de tent. Je laat dan dingen liggen, komt wel, maar op een gegeven moment moet het,en dan nu. Maar dan is het zoveel, en weet je niet wat je eerst moet doen. En dan zijn er nog een aantal dingen, waarvan je de oplossing, niet kan bedenken. Wat betreft het hoe, wat, waar. Ben je dagen bezig met een concept te maken, leest, denkt en ja dan zo maar. Ja, en dan had je zelf bedacht, zo dan maar en dan pakt het totaal verkeerd uit. Dit was geen impuls, maar goed over nagedacht, niet dus. Inmiddels ook mijn nagels laten doen, de offertes voor een nieuwe cv combieketel bekeken en een beslissing genomen.
Op zoek naar hulp gegaan, betreft het overzetten van mijn blog. Ook betreft het financiele plaatje, daarvoor moeten we goed advies hebben. Dus ook van mijn schouders afgegooid. Je moet geen dagen gaan piekeren over dingen, waar een ander meer verstand van heeft. Maar deze eigenwijze Paultje, weet best veel op dat gebied, dus denkt Truus, ik ga er zelf uitkomen. Ik weet nog dat mijn ex van de koopakte, van ons Spaanse huis af moest, iedereen wist het om je heen. De een zei, kost een paar honderd gulden, een ander, nee, best veel geld. Ik denk dat dit heen en weer gedoe, jaaaaren heeft geduurd. Tot ik er zat van was, het geheel in orde laten maken, voor veel geld. Een lekker rustig gevoel geeft dat je. Stel dat ik voor die tijd, tussen 6 plankjes had komen te liggen, dat had mijn ex er zo mee aan de haal kunnen gaan. Iets heel anders, ik heb een leuke weetjes site ontdekt. Grappige en nuttige dingen staan erop. B.v, ik stik van de sjaaltjes, eerst netjes op kleur en een keurig stapeltje. Niet lang daarna, alles door de war. Oplossing, je neemt een klerenhanger en de ringen van een douche gordijn, die eromheen, sjaaltjes door de ringen en klaar is Klara. En nog veel meer staat erop die site, ook de onderstaande foto van een pallet.
Enig, en zo simpel. Ik voel opeens veel creativiteit in me opkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten