woensdag 6 februari 2013

Nog geen week thuis, nu al een punthoofd.

Dit is eigenlijk een heel stom verhaal. Binnen een week een punthoofd, hoe is het mogelijk? Ik weet het ook niet. Het weer is super mooi, ik wil de zon in. Maar er zijn zoveel dingen die ik moet regelen en niet wetend waar ik moet beginnen. Dan ben je haast 67, geen werk, geen verplichtingen, hoe kan je kop dan tollen. Bij deze een deel van mijn tollende gedachten. Ik moet nodig naar de kapper. Ook mijn nagels, van een hand schoongemaakt, ziet er niet uit. Andere hand nog met donker rode lak en 3 nagels geminimeterd. Dus snel laten herstellen. Gisteren met Norbert maar het ziekenhuis voor een biopsie, uitslag 28 feb .Ook ben ik bezig om tickets te zoeken voor het Fam. weekend in maart.
Het is niet te geloven, voor dagen Holanda ongeveer 300 euri, dan nog een auto. Wacht hiermee nog even, wie weet zakt het nog. Nieuwe cv bestellen, voor in Julianadorp, maar eerst nog alle offertes doornemen. Door omstandigheden onze financiele zaken op orde gaan stellen, hoe dit en hoe dat enz. Informeren naar de ziektekosten, hoe dit verder regelen. Mijn weblog exporteren naar een andere server. Daar ben ik net aan begonnen. Eerst het hele plan uitgeprint, 15 blz. Maar bij blz. 1 zat ik al vast, ik weet het niet meer. Net de hele zooi maar aan de kant gegooid. Hier moet ik heel snel hulp bij hebben, einde van de maand gaat mijn blog van de bestaande site eraf. Dan ben ik ook nog jarig, we hadden bedacht, een klein hapje en een drankje thuis. Nu zat ik te tellen en ik kom uit op ongeveer 30 vrienden, die op dit moment in Spanje zijn. Zoveel mensen kan ik echt in de woonkamer niet kwijt. Dus zoeken naar een andere oplossing. Wat er overblijft is, de Chinees in Gata. Allemaal gewoon het menu, met een halve fles wijn. Kopje koffie toe, dat is het dan. Ik vind dit moeilijk te brengen. Maar het is niet anders. Ook ben ik druk in de weer met adverteren in een Duitse krant. We willen het apartement in Julianadorp 3 maanden van de zomer verhuren, alleen per maand. Ook ben ik druk bezig om in het appartement in Julianadorp goed internet te krijgen. Maar Keulen en Aken zijn ook niet in een dag gebouwd, dus rust in de ploeg. Nu ik dit na zit te lezen, denk ik foei, om van deze dingen een tollende kop te hebben. Zijn dit de belangrijkste dingen in je leven? Dat denk ik niet hè. Mijn probleem is, als ik iets in mijn kop heb, zit het niet in mijn kont. Ik ben dan ook niet te stoppen. Dus nu maar zorgen dat ik rust in mijn hoofd krijg. En gewoon door gaan met adem halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten