vrijdag 15 februari 2013

Niks geen drama(denk ik) betreft het overzetten van het blog.

Ik krijg iedere keer een mail, dat ik mijn blog moet over zetten, voor 1 maart. Dan stopt het echt.

Zoals ik al eerder schreef het lukt me echt niet, toen ik naar de helpdesk stond die, vol met bloggers die er ook niet uitkwamen. Ben ik gelukkig niet de enige, dat voelt goed. Ook mailden ze, dat je in je huidige blog, je lezers moet informeren en ze de nieuwe site alvast door moet geven. Welke site?? Ik heb geen nieuwe?? Martin zou me helpen, maar die werd ziek, dan zelf nog maar eens voor de zoveelste keer aan de bak.

Even wat gezelligs, anders is het zo saai.

Toen bedacht ik ineens, Hollandse mensen, die verhuist zijn van Spanje naar Bali, schrijven ook op de server waar ik bij schrijf. Dus op hun site moeten dan de nieuwe gegevens staan. Ik kijk, NADA. Ik een mail gestuurd, mensen in de stres. Wij weten nergens van, wil je de mail doorsturen? Dat gedaan, mailtje terug. Bij deze server zitten we niet. Kijk ik nog eens goed, ik ook niet. Dat is lachen, weken er mee bezig, voor Jan met die korte achternaam.

Leuk hè, met wat takken en wat mos, voorjaarsbolletjes op een mooie schaal.

Gaan we weer, zoals je ziet heb ik een leuke site gevonden met grappige eenvoudige dingen, die ik dan plaats. Misschien doet iemand leuke ideeën op. Ik weet nu waarom ik die mailtjes kreeg. Mijn vroegere blog zat daar en omdat ik toen net begon, had ik zo zitten hannesen, dat ik 2 blogs had. De ene waar ik op werkte, is toen overgezet. Maar die andere niet. Vandaar die mails. Het is nu ook te begrijpen, waarom ik nooit verder ben gekomen dan de eerste pagina, van de begeleiding die ik geprint had. Hè, hè, weer een zorg minder.

 

1 opmerking: