dinsdag 19 februari 2013

ALS ALLES GOED IS.................

Als alles goed is, kan iedereen op opmerkingen een reactie achter laten.
Ik vind het zo leuk, als ik een reactie krijg, op mijn geschreven blogs.
Mag natuurlijk ook natuurlijk een negatieve reactie zijn.
Liever niet, maar daar leer ik wel van.
Geen reacties over, komma, punt, d of dt of t.
Daar duik ik niet meer in, het is me al 1000 x uitgelegd, maar het kwartje valt niet.
En als ik overal over moet nadenken, kan ik niet meer spontaan schrijven.
Ik wacht met smart op de eerste reacties en dat het maat mag lukken.
Lieve groetjes van Paula.

6 opmerkingen:

  1. Eerste reactie van mezelf. Leuke blogjes paula, soms wat niets zeggend. Maar ja het kan niet alle dagen feest zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb het door. Verhaaltje schrijven voorbeeld vragen en dan publiceren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou Paula, ik vind dat je gewoon moet doorgaan in de spontane stijl die kenmerkend voor je blog is. De deetjes en teetjes denken we er wel bij. Martin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. begrepen dat je aan wilma vroeg naar het goedkope verhuuradres van auto´s in duitsland, denk dat je in de war bent met ans. groetjes, jong-fo

    BeantwoordenVerwijderen