vrijdag 22 februari 2013

Weer waarschuwing of weer waarschuwing, waar leg je de klemtoon?

Zandzakken voor de deur!!! Nee hoor grapje, maar we kregen van het weerstation AEMET, een waarschuwing dat er een golf van kou uit Siberiƫ naar Spanje komt. De sneeuwgrens zakt naar 300 meter. En nu maar hopen dat er regen of sneeuw komt. Dan heb ik vanaf mijn buro, een prachtig uitzicht op een besneeuwde Montgo. Het is nu nog 19 graden, gistermiddag ging de kachel uit en we hebben er nog geen nieuwe flessen opgezet. Ik zit nu ook heerlijk, met Rafa natuurlijk, op het zijterras, in de zon mijn blog te schrijven. Wat mijn blog betreft, toen ik nog niet beter wist, heb ik een noodkreet achtergelaten op de helpdesk, dan krijg je automatich de berichten door van de bloggers, die niet door de verhuizing komen. Het is triest, vanmorgen kreeg ik er een binnen, die de pijp aan Maarten wil geven. Zover was ik bij de vorige verhuizing ook. Maar deze man blogt al vanaf 2008, dat gaat nu allemaal verloren. Triest. Door het mooie weer, denk ik, is het ineens weer wat drukker met de krant, een aantal nieuwe adverteerders, woordadvertenties weliswaar, maar toch, er lijkt weer wat beweging in te komen. En een grotere advertentie vanaf half maart en vanaf mei een. Je hebt hem nog niet, maar het geeft de burger weer moed.

Norbert heeft gelezen, dat als je twee dagen alleen maar groente en fruit eet en de rest van de week normaal, je goed kan afvallen. Dus vanaf volgende week gaat de beuk erin.

Sla deze foto op in je geheugen.

Ik heb weer een site ontdekt waar je gratis ebooks kan lezen. Er staan er niet zoveel op maar genoeg om weer even van de straat te zijn.volgens mij kan je ze niet opslaan, maar moet je ze vanaf het internet lezen. De boeken die er nu opstaan gaan er 1 juni weer af.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten