dinsdag 12 februari 2013

Crea Bea

Hoe vinden jullie deze oplossing? Met douche gordijn ringen kan je dikkere sjaals kwijt. Nu schreef ik van de week dat ik zo een leuke site had gevonden, met allemaal dit soort dingen, kan ik hem niet meer vinden. Je kon ook je woonkamer inrichten, dan moest je de kleuren en de stijl aangeven. Dan kreeg je allemaal oplossingen. Maar misschien vind ik hem nog. Ik zit nog steeds met het probleem, overzetten van mijn blog. Nu is mijn vriendje Martin hier en wat denk je vriendje ziek. Als hij beter is gaat hij me helpen, de tijd begint te dringen. Het is koud in Spanje, Spanje vandaag, geeft aan, weer alarm voor heel Spanje. Regen, sneeuw, harde wind. Voor ons gebied kans op sneeuw vanaf 700 meter. Er waait ook een harde wind. Binnen blijven en de site voor Crea Bea zoeken, er stonden echt interessante dingen op.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten