zaterdag 24 november 2012

Zoek mijn iPhone.

Ik zit altijd te snuffelen, op zoek naar nieuwe snufjes voor iPhone en iPad. Eigenlijk zit ik al hartstikke vol, met mijn iPhone en iPad, zo erg, dat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Langzamerhand kom ik er ook achter, dat mijn iPad 1,eigenlijk, iets van voor de oorlog gaat worden. Mijn zoon zegt, nu verkopen, als je langer wacht, is hij niks meer waard. Hij heeft hem net verkocht voor 200 euri. Ik zie er tegenop, dat je alles wat er op staat, er af moet halen en moet overzetten. Als we misschien in december naar Nederland gaan dat ik het dan ga doen, met behulp van Marco, als hij tijd heeft ( heeft nooit tijd voor dingen, altijd druk.) Nu wat betreft, zoek mijn iPhone, handig, ik had hem al, nu is hij vernieuwd. Stel mijn telefoon heb ik ergens laten liggen. Ik kom thuis en telefoon weg. Ukkeduk, wat nu? Dan vraag ik aan mijn iPad, waar is mijn telefoon? Dan krijg ik een kaartje in beeld, b.v. Benidorm, daar huist hij. Dan kan ik hem via mijn iPad blokkeren, zelfs alles wissen. Zeer handig. Er zit ook een andere kant aan. Een jongen, was opstap in Amsterdam, de tent ging dicht, hij was een van de laatste, die weg ging. Ziet op de vloer een iPhone liggen. Neemt hem mee, het was al 3 uur, dus morgen wel aan de bak. Hij gaat naar huis, onderweg gaat de iPhone tekeer met allerlei rare geluiden. Toen hij thuis was, belde hij met zijn eigen telefoon, na het opladen, een nummer dat ergens opstond. Spreekt in, morgen ben ik Amsterdam, dan bel ik en spreken we wat af. Nu eerst maar lekker pitten. Na een half uurtje, schrikt hij van schijnwerpers in zijn kamer. Kijkt, staat daar een zooitje politie. Hij in onderbroek naar de deur, wat willen jullie? Jij hebt een telefoon gepikt, meekomen. Om een lang verhaal kort te maken ( het is al lang ) meegenomen, in de cel. Maar na een paar uur, was er een agent, die zijn verhaal geloofde, mocht hij gaan. Terwijl hij maar bleef zeggen, ik heb ingesproken op zijn telefoon. Dit negeerde ze volkomen. Zo zie je maar handige app, maar er zit ook een andere kant aan.

Leon, met mijn iPad op het Fam. weekend.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten