woensdag 21 november 2012

In de aanbieding, crisis prijzen, De Golden Girls.

Kreeg net nog 2 foto's binnen van René, die van nu af dollar tekens in zijn ogen heeft. Hij is de manager van de Golden Girls. Het zijn wel hele leuke foto's, het was ook heel erg leuk.

We hebben gelukkig lekker rustig weer, licht bewolkt, geen wind en 19 graden. We hebben voor een week huurders en dan wil je dat ze mooi weer hebben. Aan de andere kant, een week boeken, in november, dan is het risico heel groot dat het weer tegenvalt. Maar gelukkig is dat nu niet zo.

Zondagavond hadden we geen zin om te koken en we dachten, we gaan naar Scalops in Javea aan de Arenaal. Niet duur, lekker en veel en goedkoop. Staan we daar voor de deur, alle panden geheel leeg. Ze hadden zeker 4 panden met elkaar verbonden en altijd druk. Dit is wel heel triest, ook omdat we daar altijd dozen rode wijn kochten. Wij vonden het een redelijk wijntje, voor, let op, een euro per fles. Toen maar naar de Chinees gegaan, ook altijd goed.

Ria, met de meiden.



We volgen natuurlijk allemaal de moord op Marianne Vaatstra. Nu lees ik iedere dag het blog van Ko van Dijk, nee niet de, het is vaak in zijn verhalen volgens Norbert een grote duimzuigerij. Maar ja, mij kennende, een sensatiebak, lees hem iedere dag en het boeit me. Nu las ik dat ze met Handboeien om gevonden was en met een mes bewerkt. Dat wist ik niet. Dus heeft Jasper het gedaan? Jasper dacht, ik ga lekker even stappen, Handboeien en mes in mijn fietstas, een gezellig avondje. Hier geloof ik niks van. Hij word van alle kanten als dader gezien. Maar er is geen hond, die het over die Handboeien heeft. Ik vind het vreemd, zou het niet weer een tunnelvisie zijn? We hebben een 100 procent DNA match, dus we hebben hem. Ik ben heel benieuwd, wat voor een verklaring er binnenkort komt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten