maandag 12 november 2012

Even dachten we, het gaat meevallen, maar toen........gota fria.

Het begon gistermiddag, redelijk, een beetje herfstig. De boerengolf kon gewoon doorgaan. Wat winderig maar met een ventje ging het heel goed. Maar om 16.00 brak de hemel open, met bakken kwam het uit de lucht, niet normaal. Wij allemaal,ijzeren heinig, gewoon buiten blijven zitten. Als je dit leest, dan denk je, dat zootje is van de pot gerukt. Maar gek onder de naya, in het poolhuis, geen enkel probleem. Het werd zelfs door de regen nog gezelliger. Met z'n allen zingen en dansen i'm singin the rain. Er waren er zelfs bij die dansten en tapten in de rain. Nee,namen noem ik niet.



Dit lijkt wel een hengstenbal. Het is tot 16.00 droog gebleven, maar daarna, mamma mia, zeer ernstig.

Willy, zoals gewoonlijk, had het erg naar haar zin.

Het is jammer dat ik een iPad 1 heb, ik heb leuke filmpjes gemaakt, toen de regen met bakken naar beneden kwam. Maar dan moet ik iOS 6 hebben, en mijn " oude " iPad heeft iOS 5, er kan geen ios6 op? Dus eigenlijk moet ik investeren. Dus, te koop iPad 1 voor 200 euri. Prijs is perfect, mijn zoon was hem in Nederland binnen een dag kwijt. Maar dit tussen haakjes, we hadden het over het feest, dat geen feest hoort te zijn. Het was heel gezellig, ondanks de regen, of misschien wel, dankzij de regen. Herman veel dank, en Lydia, je was de hele dag in onze gedachte.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten