vrijdag 16 november 2012

De generale.

Gisteravond hadden we de generale repetitie voor vanavond. Alle gasten samengevoegd, uit Nederland en Spanje, bij de wokchinees in Denia. Zo konden we aan elkaar wennen en de balboekjes, werden jammer genoeg,niet uitgedeeld door de ceremonie meester. Nu moeten we vanavond, zelf op zoek, naar een danspartner. Het was druk, ik denk 40 man en vanavond nog meer mensen. Piet en Ria dolblij, toen de kinderen en kleinkinderen zich om half 10 bij ons voegden. Ik had op het eind van de avond, nog wel een polonaise verwacht, maar nee, dan vanavond maar. Marjolein had gisteravond nog een foto gestuurd, met een overzicht van de hele tafel, maar met wokken, zijn er altijd een paar aan de loop. Ik had de foto hierop gezet, maar harstikke onduidelijk. Haar foto toestel heeft een hele zware griep. Tja ze moest zonodig regen foto's hebben zondag. Ze schreef dat alle foto's van gisteravond, plus haar fototoestel, linea rectra, naar de vuilnisbak kan. Zonde, ze maakte altijd mooie foto's. Maar tegen de hevige regen van zondag, daar kan een fototoestel niet tegen..

Dit is een redelijk overzicht de tafel, bovenste foto, van Marjolein. Nu beter dan net, duidelijker.

Op naar vanavond voor de grote finale. 50 jaar getrouwd, het is niet niks. Maar ik kan het me wel voorstellen. Piet en ook Ria, zijn hele lieve mensen, die heel veel om mensen geven en helpen waar ze helpen kunnen. Al het geld wat vanavond binnen komt, houden ze niet, ze geven altijd van alles weg. Dit keer gaat het geloof ik naar Cuba. Lief, lief, lief.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten