zaterdag 3 november 2012

Kasten leeghalen.

Eindelijk ben ik begonnen, met het leeg halen van de kleding kasten. Wat een zootje, vooral bij Norbert, die heeft wel 25 broeken. Allemaal broeken, die niet meer passen, iedere keer zegt hij, ik ga afvallen. Omdat dit er toch niet van komt, pak ik het radicaal aan. WEGOOIEN. Het zelfde verhaal met de overhemden, ook zeker 30 in elkaar geperst op de hangers. Kan ik los dragen, met een t-shirt er onder, niet dus. WEG. Hij heeft best aardige overhemden, die ik al 5 jaar terug zie op de zomer foto's. Dus in het voorjaar gaan we voor vernieuwing. De kast loopt over de hele lengte van het kantoor, dus best groot en toch nog overvol. Nu moet ik de kast op de grond nog doen. Voornamelijk schoenen, zelfde verhaal, we weten niet eens meer welke schoenen, we hebben. Als ik daar straks mee klaar ben, ga ik morgen, alles wat uit de hoekjes en gaatjes is gekomen wassen. Nu hadden ze gezegd, zondag 25 graden en de hele dag zon. Nu geven ze zware bewolking aan. Ik had me al verheugd, op een daggie beneden, een beetje bijkleuren, relexen dus en tussen door de was doen. We zien wel wat het gaat worden. We zitten op dit moment te dubben, wat gaan we doen met de kerst. Naar Wormer, naar Julianadorp, of een echte vakantie. We weten niet wat we willen, kunnen ook niet kiezen. Een paar jaar terug hebben we 2 weken in Julianadorp gezeten en dat is ons heel goed bevallen. Als we dit gaan doen nemen we dit keer Rafa mee. We willen nog wat spullen kopen een kast in de kamer, een tv kast en een nieuwe eethoek. Op marktplaats heb ik al genoeg gezien, in de omgeving Den Helder. Naar Wormer is natuurlijk ook leuk, ons eigen huis bij Conny, waar ik me lekker voel. Dicht bij de kinderen en Fam. en vrienden, ook heel belangrijk. Wat kunnen mensen zich druk maken, dit is gewoon een luxe probleem. We moesten ons schamen, er zijn mensen die geen enkele mogelijkheid hebben, om zich daarmee bezig te houden. En ik zit hier te zeuren, wat moeten we doen?

Heerlijk appartement, aan de rand van de duinen, 10 min. Lopen naar het strand. Ook heerlijk voor Rafa, misschien zelfs sneeuw. Moet ik nog een wollen jas voor haar maken. Ze houd alleen van zon, toen het hier 38 graden was, lag ze rustig een uur te zonnen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten