woensdag 7 maart 2012

Ruimte maken

Vandaag maar weer eens achter mijn buro en de computer gekropen. Sinds ik mijn padje heb doe ik haast niets meer op de computer. Ook betreft de post of wat er dan ook in de computer moet, laat je dan rustig liggen. Dus vandaag orde scheppen. Ik ben er haast doorheen en ga nu maar even schrijven op mijn blog, wat alweer even geleden is. Eigenlijk heb ik niets te melden, en ook niets te liegen, is ook wel eens leuk, maar dan krijg ik een naam die hier al in de Pedreguer rond gaat. Vanmiddag naar een vriendin uit Wormer die ieder jaar een paar maanden hier is en volgende week weer terug naar Nederland gaat. Even een bakkie doen. De zon staat ook vandaag weer hoog aan de hemel, maar het windje is wat fris, maar tegen het einde van de week zitten we weer rond de 20 graden. Het zwembad was van de week al 17 graden en ik weet van vorig jaar dat het in april 18 was en we toen al zijn begonnen met zwemmen.Ik zal hier een oude zwemfoto bij plaatsen, een oude, niet denken dat die van nu is, mij nog te koud.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten