dinsdag 13 maart 2012

Even een kleine pauze, dat wilde de hond ook.

Even een kleine pauze.
Ik had even een kleine pauze nodig, er waren wat andere zaken die onze aandacht nodig hadden. Op gelost zijn ze niet, maar ik kan er weer tegen, vooral als je dit soort foto´s binnen krijgt, daar fleur ik helemaal van op.  Alhoewel als dit jezelf overkomt is er niets fleurigs aan. Wij hebben het gehad met Perla, die ging in een grote ijzeren benche als we weg waren. Hoe ze het voor elkaar kreeg weet ik niet, ze was eruit gekomen, De hele ijzeren benche verwrongen, de bodem eruit en is aan de slaapkamer deur begonnen. Ziet er niet uit, nog steeds trouwens, maar de deur staat altijd open, dus niemand ziet het. Twee dagen terug had ik geschreven en was haast klaar en toen gebeurde het weer. Joost mag weten hoe ik het doe, hij staat dan in concepten maar het blad is blanco. En geen puf weer om opnieuw te beginnen. Krijg ik een mailtje, wat is er aan de hand? ziekte of zeerte? Nee hoor alles ouwe jongens krentenbrood, maar even een pauze. Het word vervelend, maar weer mooi weer, ik denk vandaag over de 20 graden. Ik heb een hoop was, dus naar beneden en tevens een beetje bijkleuren. Ik kan niet met een witte kop op het Fam. weekend aan komen. We hadden gisteren weer een water probleem, mijn Norbert heet vanaf nu mijn lieve klootgietertje.
In het beneden huis was het kraanntje niet meer goed, dus een nieuwe. Nor de onderdelen bij de Bricoman gehaald en gemaakt? Ik kom de volgende dag beneden en bingo. WATER. Water eraf gehaald en Karsten gebeld, die het na zijn werk gemaakt heeft. Nu heeft mijn klootgietertje gezegd, ik doe nooit geen loodgieterwerk meer. Misschien, gezien de water toestanden die we iedere keer hebben, een cursus moet gaan volgen. In het nederlands dan natuurlijk. Het is toch raar, waarom hebben wij dit altijd hebben. Zou het komen dat mijn sterrenbeeld vis is?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten