zaterdag 3 maart 2012

Ik begrijp nergens meer wat van

Ik snap het allemaal niet meer. Mijn dag zit vol problemen. Hoezo, mijn dag vol problemen? Mijn dag is padje, padje en padje. Misschien wat overdreven, maar mijn padjesdag is een probleem. Norbert heeft wel gelijk dat ik altijd maar zit te klooien, maar ik ben een echte Kok en ja, die gaan gewoon door tot het gaatje, en dan maar zeggen, ik doe gewoon mijn ding. Maar stiekem zit ik geweldig te klooien. Sorry, aard van het beestje. Op dit moment ben ik met van alles totaal de weg kwijt. Nor zit ook veel op zijn iPhone, maar doet geen rare dingen. Ik wil van alles hebben, maar vooral niets missen. Evernote, moet je echt hebben??? Wat dacht je van icloud, nee zonder dit kan je niet. Binnen halen die handel, ik weet niet eens wat ik er mee moet doen. Afspraken op de iPhone zetten en het staat ook op mijn padje, zo handig, moet je echt Herben. Zonder dat kan je niet leven. Zo is er meer, tot dat ik door de bomen het bos niet meer kan zien. Hoeveel keer ik wachtwoorden en gebruikersnamen al niet moest veranderen ik weet het niet meer. Dat heb ik opgeslagen in een speciale app. Ik vergeet vaak de wacht woorden, maar van die app zit het in mijn hoofd gebakken.
Dit is zo raar, van mijn verzekeringsagent van 16 jaar geleden, alsof ik hem dagelijks belde. Misschien komt het door de brand, dat ons hele winkelcentrum in de as heeft gelegd. Ik kan mijn problemen wel aan iemand voor leggen, maar ik heb zo zitten knoeien, dat diegene hier een paar dagen moet komen logeren. Alles werkt wel na veel vieren en vijfen, maar de meeste dingen via een omweg. De grote schuldige in dit verhaal in toch mijn zoon Marco. Van hem moest ik een iPhone en een iPad kopen, nu moet ik ook nog aan een Mac computer. Hij maakt me altijd gek van dit en dat binnen halen. Maar als ik uitleg wil, vliegt hij met zijn klauwtjes over het scherm, zo zit dat. Hoe bedoel? Ik heb het niet gezien. Laat maar denk ik dan. Maar voorlopig zit ik met de gebakken peren. Nor kan nu ook niet meer bij mijn post, wachtwoord verandert, nou echt niet. Ik gooi pattekind nu in de hoek, het is te mooi weer om mijn tijd hieraan te spanderen.

1 opmerking:

  1. Wat heerlijk als je toch geen ipadje hebt,zoveel minder zorgen, je kan beter marktplaatsen of spie
    gels schilderen 1e:heerlijk ontspannen,
    2e: verdien je nog WAT, doei, coco uit Wormer

    BeantwoordenVerwijderen