woensdag 14 maart 2012

Ben er vlot bij vandaag.

Het is 5 uur in de morgen en het vrouwen probleem meld zich. Net zoals de laatste tijd ben ik in de nacht wakker en kan dan niet slapen. Dan maar een koppie thee en ga ik maar wat lezen. Daarna duik ik mijn bed weer in en slaap ik verder. Norbert gaat vanmiddag voor 2 dagen richting Nederland, onze vriend Paul is overleden en word morgen begraven. Ook nog maar 66 jaar. Veel te vroeg, zoals velen. Maar het klinkt hard, voor Ingrid en voor Paul is het beter. Het was zo geen leven. Zo lang heeft ze voor hem met veel liefde gezorgd. Goed van haar dat ze evengoed de tijd voor haar zelf nam en af en toe voor een weekje naar Spanje kwam om op te laden. Waar ik vorig jaar menig keer over heb geschreven is nu eindelijk waarheid geworden. Beneden aan de berg is een trottoir gekomen tot na het restaurant en alle zijwegen zijn nu echt belegd met asfalt en nu onze hoofdweg nog. Het is hier een drukte van belang, de hele dag vrachtwagens met pek, die de berg over crossen. Zouden we ook een witte streep in het midden krijgen? Dat staat zo echt. De weg voor de deur is 7 meter breed, dus een witte streep zal gaaf staan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten