woensdag 28 maart 2012

Alweer thuis.

Wat gaat zo een weekend toch weer snel voorbij, we zijn al weer thuis. alhoewel na het middagje aan het strand zitten had ik al zo iets van, ik vind het nu al helemaal leuk, als ik nu weer terug zou moeten, had ik een leuk weekend gehad. Dat kwam misschien door de likeur 43 ik weet het niet. Onze boerderij was simpel, maar voor ons goed genoeg. Slaapkamers met stapelbedden, geen deur, alleen een gordijntje ervoor. Een schapenhok, zo noemden we vroeger de kleedruimte in het zwembad, met daarin 3 douches en 3 wasbakken met koudwater. Betreft het weer we hadden het niet beter kunnen treffen, alleen maar zon. voor de kinderen was er van alles, speelvelden, voet en handbal veldjes. Ook schommels een wip en nog veel meer. die hebben zich daar heel doed vermaakt. En wij trouwens ook. We hadden een hele lange bar en daar hadden we al het eten voor de eerste avond opgezet, dus iedereen kon pakken wat hij wilde. De eerste nacht bleven de oudere jongere lang op, met als resultaat, heerlijke harde muziek, waar volgens mij de honden geen brood van lusten. VRRREEEselijk om half 4 kwam de rust terug. Het is een feestje voor ons, voor de kleintjes en voor de wat oudere dus daarom niet zeuren, hebben we ook niet gedaan. De volgende ochtend weer een groot buffet gemaakt voor het onbijt, we hebben alleen zaterdagavond aan tafel geggeten met allemaal lekkere dingen en gegourmet. Ook hebben we zaterdagavond een bingo gedaan, ik op het allerlaatst nog een paar kunstnagels gewonnen. Zondag middag naar de bowling en daarna moesten alle restjes nog op. Er was zoals ieder jaar weer heel veel over en dat dan maar verdelen. Om 9 uur waren we weer thuis, geslapen bij Marco en de volgende ochtend kwam broeder Chiel ons halen om ons naar de trein te brengen naar Eindhoven om daar het vliegtuig naar Valencia te pakken. Kortom weer een gezellig weekend en op naar volgend jaar. Betreft de foto´s een armoetje, zelfs niet eens een groep foto. Maarja ik plaats er wel een.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten